×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت در تصفیه خانه مرکزی استان گفت:  مباحث آب در شهرستان، منوط به همکاری مشترک آبفا و آبفار است

 

 

سیدمحمد احمدی در بازدید و جلسه نشست هم اندیشی که با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان و در تصفیه خانه مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری مباحث آب در شهرستان، منوط به همکاری مشترک آبفا و آبفار است.

 

به گزارش گیلان پیام،فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بخشداران ما آمادگی کامل برای همکاری با آبفار دارند، افزود: آبرسانی به نواحی ۸ و ۹ شهرستان رشت که توسط آب و فاضلاب در حال انجام است، باید تسریع یابد و در اولویت قرار گیرد؛ این دو نواحی ۱۲ روستا با حدود ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار داده است.

وی با اشاره به ساماندهی دو رودخانه زرجوب و گوهررود، ادامه داد: باید برای این ۱۲ نقطه یک برنامه منسجم داشته باشیم زیرا آنان از شهروندان ما هستند و نیازمند برخورداری از آب سالم می‌باشند.

احمدی با اشاره به تصفیه خانه مرکزی رشت، تصریح کرد: اخیرا در دیدار با دکتر نوبخت، مسائل مربوط به تصفیه خانه مطرح شد که هنوز در خصوص خطوط انتقال تصمیمی گرفته نشده .

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به مشکلات افت فشار آب در برخی نقاط شهر رشت، گفت: برای انجام پروژه رینگ همه ارکان شهرستان آمادگی کمک دارند.

احمدی بیان کرد: خطوط انتقال و شبکه‌های انتقال آب فرسوده هستند که این امر در هدررفت آب بسیار موثر است و همچنین کیفیت خوب آب را کاهش می‌دهد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.