×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت طی بازدید از طرح های عمرانی بخش خشکبیجار گفت:  دولت تسهیلات ویژه ای برای ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفته است

 

 

سیدمحمد احمدی همراه مدیران شهرستان با حضور در بخش خشکبیجار به بازدید از پروژه های عمرانی روستاهای آن بخش پرداخت.

 

به گزارش گیلان پیام، فرماندار شهرستان رشت در این بازدید گفت: با توجه به آغاز فصل کاری، لازم است، اجرای پروژه‌های عمرانی شتاب بیش‌تری به خود گیرند و برای این منظور باید از تمام توان و ظرفیت ها نهایت بهره را ببریم.

احمدی در بازدید از آببندان چند منظوره روستای شهرستان بخش خشکبیجار پیگیری اجرای طرح گردشگری و بوم گردی آبندان را خواستار شد واذعان کرد: این طرح ها باعت رونق گردشگری و اشتغال برای جوانان  منطقه خواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت در اد امه با حضور در روستای رودپشت پیگیری و توسعه فضای ورزشی را در دستور کار قرار داد و از اجرای طرح لاینینگ نهر روستای شیشه گوراب بازدید و همچنین دستورات لازم جهت هماهنگی تامین قیر خیابان شهید روح لله وهابی صادر نمود.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با اشاره به بازدید از استخر و طرح بوم گردی روستای جورکویه گفت:  اولویت بندی و داشتن برنامه نیاز مهم و اولیه در سطح روستاها می باشد و داشتن برنامه و اولویت بندی پروژه ها باعث تسریع در اجرای کارها خواهد شد.

احمدی ضمن تاکید بر مشارکت مردم روستا در کمک به اتمام پروژه های عمرانی عنوان کرد:با اجرای به موقع و دقیق پروژه های عمرانی و فرهنگی در روستاها، علاوه بر اشتغالزایی باعث جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرشده و ازمعضلات اجتماعی و حاشیه نشینی شهری کاسته خواهد شد .

وی با اذعان به ارائه طرح های مختلف از سوی دولت برای اشتغالزایی از جمله طرح مشاغل خرد و خانگی، تکاپو و بوم گردی گفت : دولت تسهیلات ویژه ای برای ایجاد اشتغال در روستاها در نظر گرفته که این فرصت خوبی است تا با ارائه طرح های توجیهی و استفاده از این تسهیلات ضمن رونق اقتصادی زمینه ساز اشتغال روستایی نیز گردد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.