×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت در جلسه شورای آموزش و پرورش عنوان کرد :  از امکانات به درستی برای توسعه استفاده کنیم و منافع ملی را بالاتر از هرچیزی بدانیم

 

 

سید محمد احمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: جلسه شورای آموزش پرورش بسیار حائز اهمیت است زیرا برای قشری تصمیم گیری می شود که آینده سازان این جامعه هستند و بنده مسر هستم هر ماه این جلسه به صورت مرتب برگزار گردد.

به گزارش گیلان پیام ،فرماندار شهرستان رشت از آموزش و پرورش در مورد اسکان مسافران نوروزی تشکر و کرد و اعلام داشت: امسال بیش از ۳۰ هزار مسافر در مدارس شهرستان رشت اسکان یافتند.

وی در مورد عدم آمادگی شهرداری در پذیرایی ازمسافران نوروزی گفت : شاهد فضای نامناسب برای ساماندهی مسافران در شهر رشت بودیم به ویژه وجود چادر های ناموزن در سطح شهر که باعث زشتی چهره شهر شده بود.

احمدی با بیان اینکه هرساله ورود حجم مسافر به شهرستان رشت و مرکز استان رو به افزایش است گفت : باید برنامه هایی درست و مناسب توسط دستگاههای مربوطه در این خصوص ارائه شود.

فرماندار شهرستان رشت  ادامه داد: شهرداری و حوزه مدیریت شهری از دستگاهای متولی است که به صورت مستقیم در مورد آماده سازی شهر برای مسافران در ارتباط هستند و باید برنامه های منسجم داشته باشند.

وی با بیان اینکه شاخص هایی برای مدیریت در شهرستان وجود دارد گفت : افرادی که مدیریت را می پذیرند باید ابتدا همسو با تفکرات و سیاست های دولت بوده و آن را تبیین و بیان کنند و نیز باید در کارهای خود توانمند باشد.

احمدی تاکید کرد : از مدیران و کارآمد و توانا و خلاق حمایت میکنیم.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه قشر معلمین بسیار زحمت کش هستند گفت :از همه بخشهای شهرستان می خواهم که روز معلم را  امسال باشکوه تر از همیشه برگزار نمایند تا از این  قشر که کار سنگین و حساس تعلیم و تربیت فرزندان ما را برعهده دارند در شان و منزلتشان تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: در چهل سالگی انقلاب هستیم باید برای مردم و نظام کارامد باشیم و از امکانات به درستی برای توسعه استفاده کنیم و منافع ملی را بالاتر از هرچیزی بدانیم./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.