×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
باحضور شهردار رشت برگزار شد نخستین نشست اعضای شورای اسلامی کار با شهردار رشت برگزار شد

 

شهردار این کلانشهر درنخستین نشست اعضای شورای اسلامی کار با اشاره به خانواده چهار هزار و ۴۰۰ نفری در مجموعه شهرداری ، بر لزوم‌حرمت گذاری برآنان تاکید و اظهار کرد : این حرمت باید توسط افراد داخل در مجموعه به وجود آید .

به گزارش گیلان پیام،مسعود نصرتی با بیان اینکه احساس تعلق سازمانی باید در میان تمام کارمندان وجود داشته باشد گفت : این افراد باید شهرداری را منزل خود دانسته و افراد مخالف این عمل نیز باید توسط دیگر اعضای مجموعه شهرداری در مسیر صحیح قرار بگیرند .

وی افزود : این‌مهم برعهده شوراهای اسلامی کار است و باید به گونه ای عمل کنند که احساس تعلق خاطر پرسنل به شهرداری افزایش یابد .

شهردار رشت تاکید کرد : دغدغه تمام‌مدیران و پرسنل باید یکی بوده و از همین رو اطلاعات افراد نیز باید با هم همخوانی داشته باشد .

نصرتی تولید درآمد و اجرای پروژه های مختلف در سطح شهر را از دغدغه های فعلی خود اعلام کرد و با بیان اینکه پویایی سازمان باید مستدام باقی بماند گفت : بدون شک پویایی و سرپا بودن سازمان موجب پوپایی و سرپایی پرسنل می شود ‌.

وی افزود : هر قدر که سازمان قدرت بیشتری داشته باشد رفاهیات پرسنل نیز قدرت بیشتری خواهد گرفت .

شهردار کلانشهر رشت با اشاره به حساس بودن وی نسبت به حق و حقوق پرسنل شهرداری تصریح کرد : خانواده شهرداری باید جایگاه ویژه ای داشته باشند .

نصرتی از خرید زائر سرا برای مجموع کارمندان از سوی شهرداری رشت خبر داد و گفت : این‌مهم در دستور کار قرار دارد .

وی افزود : برای رسیدن به شهری قدرتمند و پویا ، رفاهیات قوی و ارزش گذاری های درون سازمانی ، تمام کارمندان مجموعه مدیریت شهری باید درست کار کنند .

در این دیدار مجتبی شهرستانی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی کار نیز بر ضرورت مکانی ثابت برای این دبیرخانه تاکید کرد .

وی درادامه ، تشکیل کمیته رفاهی پرسنل ، حضور نماینده این شوراها در کمیته رفاهی و در تمام جلساتی که مربوط به حق و حقوق پرسنل می شود را از شهردار رشت خواستار شد .

همچنین کمیته انظباط کار به منظور تخلفات کارکنان ، معرفی نماینده شهردار به شورای اسلامی کار و ارتباط مستمر و جلسه مشترک اعضای این شوراها به صورت سه ماه یکبار از دیگر خواسته این‌ عضو شورای اسلامی کار بود .

شهرستانی علاوه بر این ، پیرامون مطالبات پرسنل قراردادی شهرداری نیز خاطر نشان‌کرد : چک مربوط به مطالبات این افراد از اردیبهشت ماه سال گذشته صادر شد اما هنوز پرداخت نشده است ‌.

وی همچنین به نمایندگی از سایر اعضا ، بیمه تکمیلی و رسیدگی ویژه نسبت به عقب ماندگی بدهی برخی همکاران خود را نیز از شهردار طلب کرد .

شهرستانی همچنین مساعدت های لازم پیرامون مشکلات مربوط به کارآفرینی پرسنل آتش نشانی را نیز از شهردار رشت خواستار شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.