×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
استاندار گیلان:  زمینه همکاری و تعامل خوبی بین مجمع نمایندگان و بدنه اجرایی دولت در استان وجود دارد

 

 

استاندار گیلان در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان استان گفت: خوشبختانه زمینه همکاری و تعامل خوبی بین مجمع نمایندگان و بدنه اجرایی دولت در استان وجود دارد و این موضوع نویدبخش روزهایی خوب برای آینده گیلان است.

به گزارش گیلان پیام، دکتر مصطفی سالاری در حاشیه این نشست اظهار داشت: در این جلسه مدیران سازمان های آب منطقه ای، جهاد کشاورزی و گردشگری استان به ارائه گزارش پرداخته، موانع مختلف مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات مناسبی اتخاذ شد.

 

وی با اشاره به موضوع کشاورزی به عنوان مطالبه عمده روستائیان استان، ابراز امیدواری کرد سال زراعی پیش رو به خوبی طی شود.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم، ارتباط با مسئولین شهرستانی ذیربط را بطور مستمر مدنظر داشته باشند، خاطرنشان کرد: موارد مختلف از طریق فرمانداران به مردم منتقل خواهد شد.

 

دکتر سالاری در بخش دیگری از سخنانش، مجمع نمایندگان را بازوان دولت در استان ها برشمرد و ابراز داشت: خوشبختانه زمینه همکاری و تعامل خوبی بین مجمع نمایندگان و بدنه اجرایی دولت در استان وجود دارد و این موضوع نویدبخش روزهایی خوب برای آینده گیلان است.

 

وی در پایان سخنانش با اشاره به لزوم تداوم همدلی و همکاری موجود در استان، ابراز امیدواری کرد؛ فضای موجود در استان بتواند زمینه را برای برداشتن گام های بلندتر در راستای تحقق اشتغال پایدار و رفع مشکلات اقتصادی مردم که مجموعا به توسعه استان منجر می شود، فراهم کند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.