×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شهردار رشت در حاشیه نود و پنجمین اجلاس شهرداران کلانشهرها: از این پس هر دبیرخانه در یکی از کلانشهرها دایر خواهد شد.

دکتر نصرتی تمرکززدایی را هدف این تصمیم کلانشهرها عنوان کرد و گفت: معاونین هر کلانشهر مدیریت دبیرخانه مربوطه را بر عهده می گیرند.

به گزارش گیلان پیام، دکتر مسعود نصرتی در حاشیه برگزاری نود و پنجمین اجلاس شهرداران کلانشهرهای کشور در اصفهان، طی گفتگویی اظهار داشت: این نشست با هدف ایجاد درآمد های پایدار در جهت تحقق اهداف توسعه پایدار شهرها در اصفهان برگزار شد و نتایج آن در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهردار رشت با تاکید بر ضرورت تبادل تجربیات کلانشهرها تصریح کرد: مباحثی همچون محیط زیست شهری و صنعت گردشگری و رونق آن در این نشست بررسی شد.

 

دکتر نصرتی با بیان اینکه ظرفیت ها و تجارب بین المللی خوبی نزد کلانشهرهای کشور وجود دارد اعلام کرد: جلسات مجمع کلانشهرها می تواند در راستای انتقال تجارب کمک شایان توجهی نماید.

وی افزود: مدیریت شهری حق ندارد با پول مردم به شیوه سعی و خطا پیش برود و کارها را به صورت آزمایشی انجام دهد و به همین دلیل چنین اجلاس و نشست هایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه این اجلاس با هدف تمرکز زدایی برگزار شده است تصریح کرد: از این پس مقرر شد هر دبیرخانه در یکی از کلانشهرها فعالیت کند و معاونین آن کلانشهر مدیریت همان دبیرخانه را بر عهده بگیرند.

مسعود نصرتی در پایان با اشاره به ضرورت هم افزایی کلانشهرها در راستای دستیابی به درآمد و توسعه پایدار اظهارداشت: نتایج این اجلاس و جلسات شهرداران کلانشهرها با سایر مراکز استان ها و دیگر شهرها منتقل خواهد شد تا شهرداری های دیگر نیز از این تجارب بهره برداری کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.