×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان گیلان برگزار شد

 

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در سال ۹۶ به منظور تصویب صورتهای مالی و بودجه با حضور ۱۰۰٪ سهامداران تشکیل شد.

 

به گزارش گیلان پیام ، جلسه مجمع عمومی به ریاست دکتر گیاهی، با حضور نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیئت مدیره آبفای گیلان ، معاونین و مدیران امور تشکیل و بودجه سال ۹۷ و صورتهای مالی طرحهای تملک دارائیهای سرمایه ای سال۹۵ شرکت با گزارش مطلوب حسابرسی به تصویب رسید.

ابتدا سید محسن حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای گیلان گزارش مفصلی از اقدامات و تکالیف خاص هیئت مدیره به مجمع عمومی ارائه نمود و ضمن تشریح عملکرد این شرکت به اهداف و برنامه های بودجه سال ۹۷ آبفای گیلان پرداخت.

وی همچنین با تشریح سند چشم انداز شرکت و راهبردهای آن ، اهداف ، خط مشی ها و برنامه های آتی در رابطه با نیروی انسانی، بازنشستگی، چگونگی پرداخت ها را بیان نمود و در این راستا بهره مندی از تسهیلات غیردولتی را جهت اجرای پروژه ها و استفاده از روشهای نوین سرمایه گذاری را بسیار حائز اهمیت دانست.

سپس دکتر گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ضمن ارائه راهکارهای لازم درخصوص گزارشات ارائه شده، به بیان انتظارات مجمع در حوزه آب و فاضلاب شهری پرداخت و بر اهمیت تعامل و همکاری با شهرداریها جهت ساماندهی طرح های فاضلاب تأکید کرد.

همچنین در این جلسه گزارش حسابرس مستقل طرحهای تملک داراییهای سرمایه ای قرائت و با اظهار نظر مطلوب توسط سازمان حسابرسی، در مجمع عمومی به تصویب رسید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.