×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت :  ساماندهی مرکز دفن سراوان از اصلی ترین موضوعات شهرستان است

 

 

منا ابروفراخ معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رشت در جلسه کمیته مدیریت پسماند شهرستان  در دفتر کار وی برگزار شد اذعان کرد: مقوله پسماند تاتحقق وساماندهی کامل سایت سراوان به عنوان اصلی ترین موضوع شهرستان دردستورکارقراردارد.

به گزارش گیلان پیام ،وی با بیان اینکه حل مشکلات زباله سراوان بستگی به اقدامات و تعهدات انجام شده از سوی دستگاههای ذیربط دارد گفت: مردم منطقه سراوان در راستای مشکلات عدیده این سایت زباله فشار زیادی را متحمل شده اند.

 

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان رشت با اشاره به تخصیص و جذب ۱۵ میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی پسماند سراوان توسط شهرداری رشت عنوان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی توسط شهرداری به طورکامل جذب شده است که ضمن تسریع دراجرای کامل پروژه های پیش بینی شده انتظارمیرود سریعا برنامه های بهسازی وسازماندهی سایت مذکور نیز به صورت کامل اجرایی شود.

 

وی با اشاره به خرید دستگاه های لازم ازجمله لودر وبیل زنجیری و دستگاه زباله کوب گفت: این دستگاهها جهت سایت خریداری و انتقال آن به سایت روندساماندهی سایت را نیز بهبود میبخشد.

 

در ادامه تصریح کرد: با پیگیری های به عمل آمده سعی شده پروژه توسعه شبکه آبرسانی روستای سراوان که در اسفند امسال جهت رفاه حال مردم منطقه به اتمام برسد.

 

ابرو فراخ با تاکید به موضوع پایش و کنترل سایت زباله سروان ادامه داد شن ریزی و سمپاشی مداوم سایت همانند روال گذشته با جدیت در حال انجام و پیگیری است.ایشان در رابطه به احداث حوضچه آرامش درمحل سایت نیزگفت : زمین جهت احدات تصفیه خانه شیرابه توسط منابع طبیعی به طور جدی در حال پیگیری باشد.

 

وی در ادامه اظهار داشت: ظرف هفته آتی جلسات ویژه در خصوص پیگیری اجرای نیروگاه زباله سوز رشت نیزبه صورت مستمربرگزار می گردد./انتهای پیام

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.