×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
میز خدمت جهادی شرکت گاز گیلان در شهرستان رودسر برگزار شد

گیلان پیام/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در این خصوص اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه بررسی مسائل و مشکلات مردم شهرستان، دسترسی بی‌واسطه مردم با مسئولان و پاسخگویی فوری مدیران سازمان است.
وی برگزاری میز خدمت را برای نهادینه سازی فرهنگ پاسخگویی در سطح سازمان و جامعه ضروری برشمرد و گفت: تلاش می کنیم تا دیدارهای چهره به چهره با مردم را به صورت مستمر در شهرستان های مختلف استان برگزار کنیم.
جمال نیکویی در خاتمه رضایتمندی مردم و مشترکین گاز طبیعی را از مهم ترین اهداف شرکت گاز عنوان کرد و اظهار داشت: مردم، ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و وظیفه همه ما مسئولین است تا با کاستن از دغدغه‌ها و مشکلات مردم، زمینه رضایت خاطر ایشان را فراهم سازیم.
همچنین در این برنامه فرماندار، امام جمعه، معاون عمرانی فرماندار و مسئولین ستاد نماز جمعه شهرستان رودسر از خدمات شرکت گاز و حضور و پاسخگویی مدیرعامل و رؤسای این شرکت تشکر و قدردانی کردند.
در پایان این برنامه مدیرعامل و رؤسای شرکت گاز استان گیلان نماز جمعه را در مسجد امام علی(ع) ملاامیرا رودسر به امامت حضرت حجت الاسلام و المسلیمن تقی روحانی امام جمعه این شهرستان اقامه کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.