×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز به کار نمایندگی موسسه خیریه “محکم” در گیلان

گیلان پیام/ نشست خیرین سلامت گیلان با حضور دکتر محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان – دکتر مهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان – دکتر صلاح‌الدین دلشاد، مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه خیریه محکم- مهندس حسین طاهری، رئیس هیئت‌امنای موسسه خیریه حمایت از کودکان دارای ناهنجاری‌های مادرزادی “محکم”- دکتر هاجر تحریری نیک صفت، مدیرعامل مجمع خیرین گیلان و جمعی از خیرین در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
در این نشست، ضمن تبیین اهمیت ایجاد موسسه خیریه حمایت از درمان بیماری‌های کودکان و نوزادان، اعضای هیئت‌امنای نمایندگی موسسه خیریه محکم در استان گیلان تعیین شدند.
دکتر محمدتقی آشوبی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست با اشاره به اقدامات خوب خیرین سلامت در راه‌اندازی بخش‌های ویژه سلامت‌محور در مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان‌ها، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از داشتن گروه‌های متخصص فعال و خیّر سلامت در نظام سلامت استان به خود می‌بالد.
وی با اشاره به حضور فعالانه خیران سلامت در استان گیلان، افزود: بسیاری از بخش‌های درمانی در بیمارستان‌های استان گیلان توسط پزشکان متخصص و خیّر راه‌اندازی و اداره می‌شود و تلاش‌های مستمر آن‌ها موجب شده تا بیماران به خارج از استان ارجاع نشوند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با استقبال از نیات خیران سلامت در سرمایه‌گذاری در بخش‌های بهداشتی و درمانی استان، گفت: بسیاری از مناطق و بخش‌های درمانی استان گیلان به‌تازگی راه‌اندازی شده و برای فعالیت بهتر و باکیفیت، نیازمند مساعدت خیران سلامت است.
دکتر صلاح‌الدین دلشاد- مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره مؤسسه خیریه محکم نیز در این نشست با اشاره به ماهیت این موسسه، اظهار کرد: این موسسه به همت جمعی از اساتید دانشگاه و خیرین دلسوز با هدف حمایت و درمان کودکان مبتلابه ناهنجاری‌های مادرزادی راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ نوع بیماری ناشی از ناهنجاری‌های مادرزادی در رابطه با قلب، گوارش، مغز، اندام‌ها، غدد درون‌ریز، چشم وجود دارد، افزود: با توجه به کم بودن جراحان اطفال در کشور، در تلاشیم تا تعدادی از بخش‌های جراحی اطفال و اعمال جراحی‌های خاص را به درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی راه‌اندازی کنیم.
مدیرعامل موسسه خیریه محکم با بیان اینکه باید هر صاحب نعمتی به مردم خدمت کند، گفت: خداوند متعال، اجر بزرگی برای خیرین قائل شده است و هر کس در هر حرفه و سمتی که هست، باید باافتخار به نیازمندان کمک کند، زیرا کمک به بیماران نیازمند و خانواده‌های آنان اجر دنیوی و اخروی فراوانی دارد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.