×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
حراست ازمناطق تحت مدیریت محیط زیست توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان

گشت و کنترل و حفظ حراست ازمناطق تحت مدیریت محیط زیست توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان گیلان به طور مستمر انجام می پذیرد .

 به گزارش گیلان پیام، درپی انجام گشت وکنترل و حفظ حراست ازمناطق تحت مدیریت محیط زیست استان گیلان توسط پرسنل سخت کوش و زحمتکش یگان حفاظت در دو ماه اخیر بیش از ۱۷۳۰مورد ادوات و تجهیزات متخلفین عرصه های زیست محیطی استان جمع اوری و توقیف شد.

ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با اعلام این خبر گفت در راستای جلوگیری از شکار غیر مجاز پرندگان مهاجر نیز در این مدت۷۸ قبضه انواع سلاح شکاری  توسط عوامل یگان حفاظت استان به همراه متخلف کشف ضبط شد  و با توجه به ممنوعیت شکار پرندگان به علت شیوع بیماری انفولانزا فوق حاد پرندگان گشتهای اجرایی و حضور در مراکز عرضه و خرید فروش به طور مستمر انجام می شود .

اکبری پور گفت  در همین رابطه تا کنون تعدادی از کسبه در بازارهای محلی که به تذکرات متعدد پرسنل یگان بی توجهی نموده بودند با تشکیل پرونده به مراجع  قضایی در تعدادی از شهرستانها معرفی شدندو در برخورد با تخلفات تخریب نیز ۱۹ مورد جلوگیری از برداشت غیر مجاز شن وماسه در رودخانه ای استان به انجام رسیده که ۴ مورد ازاین متخلفین در ساعت ۲تا ۵ صبح در داخل رودخانه با ماشین الات دستگیر و با مستند سازی لازم تحویل مراجع قضایی شدند.

وی تصریح کرد یگان حفاظت استان در این مدت ۱۲۳ نفر متخلف در عرصه های زیست محیطی استان  را در حین ارتکاب جرم دستگیر نموده است .

اکبری پور در پایان گفت مردم هرگونه گزارشات تخریب و شکار وصید غیر مجاز را جهت برخورد قاطع به شماره ای ۱۵۴۰و یا  ۳۳۸۲۴۶۲۶..اداره کل محیط زیست استان گزارش نمایند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.