×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
در راستای همکاری ، تعاملات فرهنگی و مذهبی : شهردار رشت با فرمانده نیروی انتظامی گیلان دیدار کرد

به گزارش گیلان پیام، شهردار این شهر، در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی گیلان که با حضور ” سرهنگ محمدرضا محمدی” رییس پلیس راهور گیلان و ” فاطمه قدیمی” مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت   و با محوریت همکاری و تعاملات فرهنگی و مذهبی صورت گرفت ، اظهار کرد: برای عقد قرارداد در همکاری های مشترک میان شهرداری رشت و نیروی انتظامی باید هم اندیشی های بیشتری صورت گرفته شود.مسعود نصرتی حمایت فرمانده نیروی انتظامی را برای این مهم خواستار شد و خاطر نشان کرد: در جریان روند همکاری های متقابل ، تفاهم نامه ها با سرعت بیشتری به نتیجه می رسند.

وی گقت: شهرداری رشت در تمام زمینه های فرهنگی و مذهبی ، آمادگی همکاری با نهاد نیروی انتظامی را دارد.

شهردار کلانشهر رشت گفت: باید از سوی نهادهایی همچون شهرداری در مقابل پراکندگی های مذهبی و ایجاد مشکلات حاشیه ای کمک گرفته شود.

نصرتی با اشاره به برگزاری عزاداری های شهرهای بزرگ و موفق کشور افزود: باید بر آیین های مذهبی رشت نیز توجه ویژه داشت و به برندسازی عزاداری این شهر پرداخت .

فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز ضمن استقبال ازاین دیدار اظهار داشت: شهرداری ها در بخش هایی همچون آگاه سازی شهروندان و ایجاد کارگاه آموزشی و هرآنچه که تلاش فرهنگی محسوب می شود با نیروی انتظامی در تعامل هستند.

سردار محمدرضا اسحاقی گفت: خروجی برنامه های هرساله معاونت اجتماعی که بیشتر شامل افراد تحت پوشش کمیته امداد ، امام خمینی(ره) و بهزیستی می شود ، شهروند توانمند شده است.

وی از ظرفیت مرکز مشاوره رایگان این ارگان در برابر بسیاری از آسیب هایی که ناگاهانه رخ می دهند خبر داد و خاطر نشان کرد: فرهنگ قانون مداری باید در سطح های مختلف شهر با ابعاد مختلف رشد پیدا کند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: تمام نهادهای اجتماعی و سمن ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی هدف واحدی را دنبال می کنند.

سردار اسحاقی با اشاره به برگزاری مراسمات عزاداری ایام‌ محرم در پیاده راه فرهنگی افزود: تقویت بخش های مذهبی با مشارکت شهرداری در پیاده راه فرهنگی علاوه بر اقبال همگانی موجب برقراری امنیت و کاهش بزهکاری در این ایام شد .

وی برنامه های مذهبی را کانون اصلاح بسیاری از بدعت های ناسازگار با جامعه و ناهنجاری های اجتماعی خواند و گفت: این امر موجب انسجام و باور اجتماعی شده که خود فرصتی ویژه برای اصلاح ناهنجاری ها محسوب می شود./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.