×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام نوروزی مدیرعامل برق منطقه ای گیلان

گیلان پیام/پیام تبریک مدیرعامل برق منطقه‌ای گیلان به مناسبت عید باستانی؛
فرارسیدن نوروز، موسم زایش و نو شدن، موسم تغییر و دگرگونی ، سرشار از نشانه های شگفت انگیز باری تعالی است که در پهنه خلقت اتفاق می افتد و فرصت گرانبهایی است تا همچنان که طبیعت دگرگون و با نشاط می شود، ما نیز تحول را در خود آغاز کنیم و امیدوار و پر انرژی، به استقبال سال جدید برویم.
آمدن سال نو، همیشه نوید بخش اندیشه های نو، رفتار نو و تصمیم و برنامه های نو برای آینده و حرکت به سوی رشد و پیشرفت است. در آغازین روزهای سال، می توانیم با تفکر و تدبیر به سوی توسعه و آبادانی گام برداریم تا چون طبیعت، رویشی جدید و حرکتی نو را آغاز کنیم و بتوانیم اثری ماندگار و جاودانه از خود به یادگار بگذاریم.
نوروز، بزرگترین عید ایرانیان است که نسل به نسل از گذشتگان به فرزندان خود به ارث گذاشته شده است و نماد پیوند افراد، اقوام ایرانی و ملت ایران می باشد.
فرا رسیدن این عید باستانی را که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان است به یکایک همکاران محترم تبریک عرض نموده ، از خداوند منان ، سالی سرشار از نیکویی، برکت، عزت، سعادت، سلامت و توفیق شکرگزاری در برابر نعمت های بیکران الهی و سربلندی و سرافرازی برای همگان آرزو می نمایم.
بهمن داراب زاده
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.