×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رشت به مناسبت فرا رسیدن سال نو

گیلان پیام/سال ۱۴۰۱ با تمام فراز و نشیب هایش به اتمام رسید و یک بار دیگر با قدرت لایزال الهی شاهد حیات مجدد طبیعت هستیم.
اکثریت اعضای شورای ششم شهر رشت نیز طی یک سال اخیر با پایبندی به سوگندشان در روز معارفه ،تلاش کردند تا زادگاه مادری شان را به سمت رشد و بالندگی رهنمون سازند و در این مسیر نیز با اتفاقات تلخ و شیرینی مواجه شدیم که هر آن چه بود مصلحت الهی و موجب تلاش و کار مضاعف با هدف تحقق رشت ایده آل و سربلند شد.
یقینا منتخبین مردم شریف و فهیم رشت در شورای ششم ، در سال ۱۴۰۲ نیز با استعانت از پروردگار متعال و عهدی که با فرزندان دیار سردار بزرگ شهید میرزا کوچک خان جنگلی بسته اند ،تمام توان خود را برای تحقق شهری در شأن رشت و شهروندان عزیز به کار می گیرند و در این راه از تمامی مسئولین گرانقدر و همشهریان شریف و بزرگوار طلب یاری و همدلی داریم.
امیدوارم در سال جدید که متقارن با ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداست، بهترین ها در تمامی امور برای ملت بزرگ ایران اسلامی بالاخص همشهریان عزیزم رقم بخورد و سال ۱۴۰۲ سالی توام با خیر و برکت، سلامتی، عزت و سال ظهور یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) باشد.
محمد حسین واثق کارگرنیا
رئیس شورای اسلامی شهر رشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.