×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
اورژانس همیشه در اوج درخشیده است/ تمام تلاش‌ها برای کاهش آسیب‌ها و ارائه خدمات درمانی سریع به مصدومین به کار گرفته شود

گیلان پیام/ دکتر محمدتقی آشوبی- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست مشترک با سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث گیلان و رؤسای پایگاه‌های اورژانس سراسر استان در سالن اجلاس حوزه ریاست دانشگاه با تقدیر از تلاش‌های دست‌اندرکاران اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان، اظهار کرد: همکاران اورژانس پیش بیمارستانی در تمامی نقاط برای ارائه خدمت به مردم نیاز به نصایح نداشته و در انجام مأموریت‌ها همیشه در اوج درخشیده‌اند.

وی کاهش بروز سوانح در استان و همچنین اقدامات فوری خدمات درمانی اولیه به مصدومین را از اهداف نظام سلامت در طرح سلامت نوروزی برشمرد و افزود: تمام تلاش ما در طرح سلامت نورزی امسال باید کاهش بروز آسیب به مردم و ارائه خدمات درمانی اولیه در کمترین زمان به مصدومین باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به افزایش شمار جمعیت در گیلان در ایام منتهی به عید نوروز و سایر تعطیلات، گفت: جمعیت شناور استان گیلان دو و نیم برابر جمعیت ثابت استان است و باید مراقبت‌ها و خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران مضاعف شود.

دکتر آشوبی بر ضرورت توسعه مشارکت در همه زمینه‌ها ازجمله در اجرای مطلوب طرح سلامت نوروزی تأکید کرد و افزود: باید با کمک و یاری همدیگر ، سالی خوش و با کمترین حادثه  را برای هم‌وطنان رقم بزنیم.

وی افزود: همیشه شاهد تلاش جهادگران در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان بوده‌ایم و این تلاش‌ها در ایام منتهی به عید نورز و ایام پس‌ازآن، بسیار زیاد است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین خواستار پیگیری تعرفه گذاری دست‌اندرکاران اورژانس پیش بیمارستانی شد.

گفتنی است، در این نشست دکتر جمشید محمدی – سرپرست مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گیلان نیز از آمادگی همه‌جانبه پایگاه‌های اورژانس و ظرفیت‌های آن در راستای خدمت‌رسانی به مردم به‌ویژه در طرح سلامت نوروزی امسال خبر داد./انتهای  پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.