×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
آغاز طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با تشدید نظارت و بازرسی ها همزمان با سراسر کشور در گیلان

گیلان پیام/ دکتر احمد قیامی -معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه در نشست هماهنگی اجرای طرح سلامت نوروزی که امروز با مانور کارشناسان بهداشت محیط شهرستان رشت از محل معاونت بهداشتی دانشگاه آغاز شد، با بیان اینکه تضمین سلامت و بهداشت محیط زندگی و کار مردم با تلاش کارشناسان این حوزه صورت می گیرد ، گفت ؛ ایجاد اطمینان و اعتماد در بین مردم با احساس مسئولیت کارشناسان بهداشت محیط در بازرسی از اماکن گردشگری و مراکز غذایی تحقق می یابد و از این منظر، وظیفه ی سنگینی بر عهده ی کارشناسان این حوزه است.
ی با اشاره به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ، اظهار داشت ؛ مطمئنا این تقارن مبارک، حساسیت فعالیت و بازرسی های کارشناسان محیط را چندبرابر می کند. جلب اعتماد ، رضایت مردم و تضمین شاخص های بهداشتی و سلامتی در این مهم، بسیار ارزشمند است.
مهندس مهدی جواهرشناس- مدیر گروه سلامت محیط و حرفه ای معاونت بهداشتی دانشگاه نیز در این نشست ضمن ارائه ی فهرستی از اماکن بازرسی که در طرح نوروزی در اولویت می باشند، گفت: بازرسی ها از اماکن گردشگری، هتل ها، سرویس های بهداشتی عمومی، بوستان ها و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی از جمله مراکزی است که باید به طور ویژه مورد بازرسی قرار گیرند.
وی تصریح کرد ؛ این بازرسی ها از ۸ صبح تا ۸ شب و در برخی مناطق نیز تا ۱۲ شب، ادامه خواهد داشت.
مهندس جواهر شناس در پایان ضمن تقدیر از همکاری اداره کل دامپزشکی، جهاد کشاورزی و اصناف، بر اجرای دستورالعمل ها در بازرسی های نوروزی تاکید کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.