×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
درمانگاه منجیل در چارچوب ضوابط و مقرارت سازمان بازسازی می شود

گیلان پیام/ دکترحسین ابراهیمی مدیردرمان تامین اجتماعی استان با بیان مطلب فوق تاکید نمود: حضور دکتر ناقوسی مدیرکل درمان مستقیم در استان و بازدید از مراکز درمانی به ویژه در رفع برخی موانع و مشکلات بیمارستان شهید املاکی لنگرود بسیار با ارزش و مهم بود، از جمله اینکه پس از بازدید ازفضای فیزیکی کلینیک مستقل دندانپزشکی رشت موافقت کردند مکانی مناسب برای این کلینیک اجاره تا دریافت خدمات دندانپزشکی در این مرکز برای بیمه شدگان و مراجعین به سهولت انجام شود.
مدیردرمان تامین اجتماعی استان به بخشی از اقدامات سال ۱۴۰۱ اشاره نمود و یاد آور شد علاوه بر راه اندازی و آغاز به کار بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود ، همه مراکز درمانی برای مواجهه با بحران های احتمالی به دیزل ژنراتور های قوی مجهز شدند، همه درمانگاههای ملکی دو طبقه یا بیشتر به آسانسور مجهز شدند. در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰۰ نفر نیرو در مدیریت درمان جذب و تعداد همکاران درمان استان به بیش از ۱۷۰۰ نفر رسید.
دکتر حسین ابراهیمی برنامه های مهم توسعه ای برای سال آینده را آغاز عملیات اجرایی درمانگاههای تخصصی ، اورژانس همراه با بخش آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و ساختمان پلی کلینیک تخصصی لاهیجان عنوان نمود و اظهار داشت مدیریت درمان به جد پی گیر است تا عملیات اجرایی ساخت درمانگاه صومعه سرا، شفت، خمام و توتکابن در سال جدید آغاز شود.
شایان ذکر است که در این جلسه روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی نظرات و پیشنهادات خود برای توسعه خدمات و برنامه ها برای سال پیش رو را بیان نمودند.
یادآور می شود که در حاشیه این جلسه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز از همکاران جانباز مدیریت درمان قدردانی شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.