×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
گزینه های احتمالی روابط عمومی استانداری گیلان

با روی کار آمدن مصطفی سالاری به عنوان استاندار جدید گیلان و همچنین سمت جدید یوسف گلشن در استانداری البرز، حالا همه نگاه ها به انتخاب  استاندار جوان گیلان در حوزه روابط عمومی است. در همین مدت کوتاه نام افراد متعددی به گوش می رسد .

گیلان پیام  – با روی کار آمدن مصطفی سالاری به عنوان استاندار جدید گیلان و همچنین سمت جدید یوسف گلشن در استانداری البرز، حالا همه نگاه ها به انتخاب استاندار جوان گیلان در حوزه روابط عمومی است.
در همین مدت کوتاه نام افراد متعددی به گوش می رسد اما به نظر می رسد در میان زمزمه های مطرح شده برخی گزینه ها از بخت بیشتری برای مدیریت روابط عمومی استانداری گیلان برخوردارند.


۱-فاطمه قدیمی حرفه:
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت بی شک یکی از جدی ترین گزینه های تصدی این سمت خواهد بود. او که تحصیلاتی مرتبط با روابط عمومی دارد ضمن اینکه سابقه فعالیت حرفه ای و طولانی مدت رسانه ای با خبرگزاری ایسنا را دارد به تدریس خبرنگاری نیز می پردازد.
دوران دو ساله حضور او در راس روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت ، دورانی بسیار موفق بوده است که ضمن تعامل گسترده با رسانه ها، با موفقیت ها و کسب جوایز متعددی نیز همراه بوده است.
ثبت شهر خلاق رشت در یونسکو به عنوان تنها شهر خلاق خوراک شناسی ایران از دیگر یادگاری های او است. او نه تنها به عنوان جدی ترین گزینه از میان بانوان، بلکه شاید به عنوان جدی ترین گزینه در میان تمام گزینه های مطرح نیز به شمار رود.
فاطمه قدیمی دانشجوی مقطع دکتری و از جمله مدیران میانه رو محسوب می شود.
اگر ضرورت حضور او در راس مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نسبت به حضور او به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری گیلان بنا بر مصلحت اندیشی هایی ارجح شناخته نشود انتصاب او اصلا دور از ذهن نخواهد بود.

شاخص ترین ویژگی های قدیمی برای حضور در این سمت، تحصیلات عالی مرتبط، تجربیات موفق در سطح بین المللی، تعامل گسترده با رسانه ها و میانه رو بودن است که از این بانو با توجه به تاکید مصطفی سالاری بر انتصاب جوانان و بانوان در سمت های مدیریتی گزینه ای بسیار جدی می سازد.

۲- امین افقی:
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی هم از دیگر گزینه های جدی این سمت به شمار می رود. او هم از جمله روزنامه نگاران شناخته شده در گیلان محسوب می شود که سالها در حوزه رسانه فعالیت داشته است.
او کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی است و عضویت در هیئت مدیره سازمان فرهنگی شهرداری رشت، سخنگویی باشگاه ملوان بندرانزلی و مشاور رسانه شورای اسلامی شهر رشت را هم در سوابق خود دارد. امین افقی هم سابقه تدریس در این حوزه را دارد.
افقی کارنامه موفقی در منطقه آزاد انزلی داشته است و به نظر می رسد احتمال ادامه فعالیت قدیمی ترین مدیر مناطق آزاد بیش از احتمال حضورش در استانداری باشد. به طور کلی تصور روابط عمومی منطقه آزاد انزلی بدون امین افقی سخت به نظر می رسد.
امین افقی هم از جمله گزینه های اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر محسوب می شود و قدیمی ترین مدیر روابط عمومی در گیلان محسوب می شود.

۳- علیرضا منکوئی:
مشاور روابط عمومی و رسانه ای مرکز کارشناسان دادگستری گیلان (قوه قضایه ) نیز از گزینه های جدی مدیریت روابط عمومی استانداری گیلان می باشد . شاخص ترین ویژگی منکوئی تحصیلات مرتبط ایشان در حوزه روابط عمومی و سابقه ۲۰ ساله فعالیت رسانه ای او می باشد . وی جوان فعال و پرانرژی و دارای تعامل بسیار موثر و قوی با سایر دستگاه های دولتی دارد
علیرضا منکوئی سرپرستی روزنامه مردم سالاری ، آرمان امروز ، صدای عدالت در گیلان را در کارنامه درخشان کاری خود دارد نامبرده در حال حاضر سرپرستی روزنامه همبستگی را برعهده دارد و مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی انتخاب امروز و روزنامه آیندگان می باشد
علیرضا منکوئی کاندیدای سه دور قبل شورای شهر رشت و نیز مشاور رسانه ای دکتر صادق زاده نماینده پیشین مجلس بود .تعامل ایشان با دستگاه های اجرایی از نقاط قوت انتخاب نامبرده برای پست مدیر روابط عمومی استانداری می باشد . وی با توجه به سابقه درخشان خود در امور رسانه ای از شانس بسیار بالایی برای تصدی این پست برخوردار است .

۴- امیر قزل حسینی:
او را بیشتر به واسطه حضور و اجراهای متعددش در شبکه باران می شناسند. امیر قزل حسینی از مجریان توانمند شبکه باران است که در کارنامه خود فعالیت های گسترده رسانه ای را به ثبت رسانده است.
قزل حسینی چندی پیش از گزینه های جدی مدیرکلی کتابخانه های عمومی گیلان بود. او از خبرنگاران ویژه محیط زیست دریایی نیز به شمار می رود که بارها موردتقدیر قرار گرفته است.
قزل حسینی که سالها تجربه رسانه ای دارد اکنون زمزمه های حضورش در روابط عمومی استانداری گیلان نیز به گوش می رسد. هرچند هنوز بخت برخی گزینه های دیگر بیشتر به نظر می رسد.

۵- مهدی لطفی :
او نیز از مجریان توانمند شبکه باران است. مهدی لطفی از خانواده ای فرهنگی و رسانه ای است و در سوابق خودش نیز معاون رئیس روابط عمومی استانداری در دوره استانداری مرحوم روح الله قهرمانی چابک به چشم می خورد.
مهدی لطفی همچنین سابقه فعالیت در روابط عمومی آب منطقه ای گیلان را نیز دارد.
گرایش سیاسی مهدی لطفی اصولگرایی است و شاید همین موضوع او را از این سمت دور کند. انتخاب مدیری میانه رو و همسو با دولت در روابط عمومی استانداری نمی تواند انتظار زیادی از سوی حامیان دولت تلقی شود.

۶- محمد احمدی ادیب :
از کارکنان جوان روابط عمومی استانداری گیلان است. اگر قرار بر انتخاب گزینه ای از درون استانداری باشد محمد احمدی ادیب از شانس بالایی برخوردار است.
او فرزند حجت الاسلام عباس احمدی ادیب است که از روحانیون مبارز و انقلابی گیلان به شمار می رود و در سوابقش ریاست دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و قائم مقامی دفتر آیت الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان هم به چشم می خورد.

۷- قاسم مصفا :
مدیر جوان روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است.
از او نیز به عنوان یکی از گزینه های تصدی این سمت یاد می شود.
مصفا ارتباط بسیار خوبی با اصحاب رسانه دارد.


۸- علیرضا حسنی :
رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت سالها به عنوان مدیر روابط عمومی شهرداری رشت مشغول فعالیت بود و بارها در جشنواره های روابط عمومی ها مورد تقدیر قرار گرفته است.
از علیرضا حسنی هم که اتفاقا تجربیات ارزنده و تعامل گسترده ای با رسانه ها دارد در برخی محافل به عنوان یکی از گزینه های احتمالی یاد می شود.

تمام این گزینه ها تنها بر اساس شنیده ها و حدس مطرح شده اند و البته هریک شانس بالایی دارند اما از میان همین گزینه ها نیز برخی از بخت بیشتری نسبت به سایرین برخوردارند. هرچند هنوز برای قضاوت در خصوص گزینه های نهایی زود است و شاید فردی خارج از این مجموعه معرفی شود./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.