×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
رئیس سازمان شیلات کشور : گیلان در پرورش ماهیان خاویاری بهتر عمل کرده است /فرانسوی ها به گیلان می آیند

رئیس سازمان شیلات کشور در دیدار استاندار گیلان گفت : گیلان در پرورش ماهیان خاویاری بهتر از استانهای دیگر عمل کرده است /فرانسوی ها به گیلان می آیند.به گزارش گیلان پیام، دکتر صالحی در این نشست با اشاره به امضای تفاهم نامه سه جانبه بین استانهای شمالی ،بنیاد مستضعفان و شیلات کشور خاطر نشان کرد : توافقات خوبی با استانداران استان‌های شمالی داشتیم و اعتقاد دارم استان گیلان بهتر عمل کرده است.

رئیس سازمان شیلات گفت :با هدف تولید خاویار و انتقال تکنولوژی برای پرورش ماهیان خاویاری سرمایه گذارانی از فرانسه جهت حضور در گیلان اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به بازدید این سرمایه گذاران از مناطق ساحلی گیلان گفت : فرانسوی ها قصد دارند براساس تفاهم نامه ای که سال گذشته در حضور وزرای خارجه دو کشور درتهران امضاء کردیم یکی از بزرگترین مجتمع های پرورش ،تکثیر و عمل آوری خاویار را در گیلان بسازند.

دکتر صالحی گفت : شیلات کشور از این سرمایه گذاری باتوجه به قابلیتهای گیلان و استقبال خوب وتلاشهای استاندار از اجرای این طرح در گیلان حمایت کامل می کند.

استاندار گیلان نیز با بیان اینکه در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی رهبری معظم انقلاب در استان تلاش‌های زیربنایی خوبی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد : شعار امروز ما در استان اقتصاد دریا محور است که پرورش آبزیان از جمله مسائل مورد اهمیت است؛ براساس تأکیدات ریاست جمهوری مبنی بر توجه ویژه به امر پرورش ماهی در قفس، دراین خصوص توفیقات خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد : استان گیلان در بخش پرورش ماهیان خاویاری و پرورش ماهی در قفس ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد، و بایستی از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

نشست فرماندهی اقتصاد مقاومتی با محوریت اقتصاد دریا محور صبح امروز با حضور رئیس سازمان شیلات در استانداری گیلان برگزارشد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.