×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تالش معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید و رئیس قدیم اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تالش با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،فرماندار شهرستان و مسئول بازرسی وحراست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در محل فرمانداری شهرستان تالش برگزار گردید.به گزارش گیلان پیام،پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه بقای جمهوری اسلامی و انقلاب را مدیون خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگران هستیم،اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نعمت الهی برای بقا و تداوم نظام بود و اگر چنین نبود در ادامه راه دچار مشکل می‌شدیم.
پاکاری با اعلام اینکه در خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید بهتر عمل کنیم تا انتظارات به حق این افراد برآورده شود، تصریح کرد: انقلاب ایران به برکت شهدا با اقتدار بیشتر در مسیر آرمان‌های انقلاب قدم می‌گذارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه مجاهدت افضل کارها است، افزود: بزرگ‌ترین رسالت بحث ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است.
عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش نیز در این مراسم ضمن قدردانی از فعالیت های موثر بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران از وظایف مهم مردم و مسئولین است، زیر این انقلاب مرهون ایثارگری ها و فداکارهای شهدا، جانبازان، ایثارگران است و خدمت به آنان مایه افتخار و مباهات است.
فرماندار تالش بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی خاص دانست و اظهار کرد : خدمت در این نهاد مقدس ارزشمند است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی منظم و دقیق این اداره مراسم هایی مانند یادواره شهدا، دیدار هفتگی با خانواده‌ی شهدا و ایثارگران و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و جانبازان در سالهای گذشته به خوبی انجام شده است.
مهدوی اظهار کرد : تکریم خانواده ها ی معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران ، تکریم ملتی است که با ایثار و مقاومت از اسلام ، انقلاب وکشور دفاع کردند.
وی گفت : خدمت به خانواده معظم شهدا افتخار بزرگی است که اجر و پاداش آن تنها از سوی خداوند متعال قابل محاسبه است و با ارزش های مادی نمی‌توان آن را جبران کرد.
در ادامه این مراسم، مسلم همتی به ‌عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تالش معرفی و از زحمات ایرج غنی پور رییس اسبق بنیاد شهرستان تجلیل و تقدیر گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.