×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح سالن ورزشی شهدای جیرده در هفته دولت

همزمان با ششمین روز از هفته دولت سالن ورزشی شهدای دهستان جیرده شفت افتتاح شد.به گزارش گیلان پیام،همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور مهندس مقدم مدیر کل محترم نوسازی مدارس استان گیلان، محمدرضا محسنی فرماندار شهرستان شفت و برخی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی سالن ورزشی چند منظور دهستان جیرده شفت افتتاح و به بهره برداری رسید.

مهندس مقدم درآئین افتتاح این سالن ورزشی بابیان اینکه اساس تعلیم و تربیت ازکانون های علم و معرفت شکل می گیرد،افزود:انسان از مراکز تعلیم و تربیت به کمال مطلوب می رسد.

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه ضمن تشکر از زحمات کارکنان نوسازی مدارس استان یاد آور شد،همکاران من بر این باورند باید با تمام توان برای تامین زیر ساخت های آموزشی تلاش کنند تا نسلی پویا،خلاق و پرسشگر در این مراکز پرورش یابد.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تحولی شگرف در معماری مدارس استان رخ داده افزود: مردم عزیر ما از بهترین مردمان دنیا هستند و حق آنهاست از بهترین امکانات استفاده کنند.

گفتنی است پروژه مذکور با زیربنای بالغ بر ۵۴۰متر مربع و با هزینه شش میلیارد ریال توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث و در راستای تقویت و تأمین سلامت جسمی و روحی تقدیم مردم خوب این دهستان گردید./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.