×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز گیلان با مردم در قالب میز خدمت دهه فجر برگزار شد

گیلان پیام/ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در حاشیه این برنامه با اشاره به عملکرد مناسب شرکت گاز در زمینه گازرسانی و ارائه خدمات در استان گیلان گفت: هدف شرکت گاز جلب رضاتمندی حداکثری مردم و مشترکین گاز طبیعی است و گازرسانی گسترده به روستاهای گیلان و ارتقاء سطح کیفی خدمات گاز سبب شده تا درخواست ها و مراجعات مردمی به شکل قابل ملاحظه ای کاهش یابد.
وی با بیان این موضوع اظهار داشت: بحمدالله هم اکنون بیش از ۹۸ درصد از خانوارهای گیلانی برخوردار از نعمت گاز طبیعی بوده و یک میلیون و ۲۱۲ هزار مشترک، مصرف کننده گاز طبیعی در گیلان می باشند.
جمال نیکویی رضایتمندی ذینفعان سازمان بویژه مردم استان را مهم ترین هدف شرکت گاز عنوان کرد و گفت: برگزاری برنامه های میزخدمت و ملاقات چهره به چهره مردم با مسئولین سبب ایجاد فضای اعتماد و ارتقاء رضایتمندی مردم می شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به ارائه خدمات این شرکت از طریق سایت، نرم افزار موبایلی و تلفن گویای ۳۴۱۴، گفت: مردم عزیز در صورت تمایل می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه، درخواست های خود را از راه های غیرحضوری ثبت و پیگیری کنند.
گفتنی است، در این برنامه مدیران ۷۰ دستگاه اجرایی استان در قالب میز خدمت حضور داشته و از ساعت ۹ الی ۱۴ به صورت حضوری با مردم دیدار و مشکلات مطرح شده از سوی آنان را بررسی کردند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.