×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
بهره برداری از ۲۲ پروژه به ارزش ۳۰ میلیارد تومان

گیلان  پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی در پیش از ظهر هشتمین روز از دهه مبارک فجر، در بدو ورود به بخش لشت نشاء و به عنوان نخستین برنامه کاری خود، ضمن حضور در گلزار شهدای این شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان گرانقدر این بخش، اظهار داشت: دولت سیزدهم مصمم است تا بدور از شتابزدگی و تاثیر پذیری از شبهه افکنی ها و تبلیغات سوء دشمنان خارجی و خود تحقیری متوهمان داخلی، گام به گام مسیر رفع موانع توسعه، محرومیت‌زدایی و کسب موفقیت در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی را بپیماید.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به این مطلب که با اراده و تلاش شبانه‌روزی خادمان مردم در دستگاه های مختلف، امروز شاهد به بار نشستن ۲۲ طرح با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در بخش لشت نشاء هستیم، تصریح کرد: مسیر رفع کمبودها ادامه خواهد یافت و یقین بدانید با نعمت داشتن رهبری فرزانه، در کنار همدلی مثال زدنی مردم و مسئولین، حرکت شتابان کشور در مسیر توسعه با تحریم متوقف نخواهد شد.

وی افزود: آنچه که امروز تقدیم مردم شریف لشت نشاء می شود، پروژه هایی است که برخلاف رویه سال‌های گذشته صد در صد آماده بهره برداری می باشند؛ گرچه طرح‌هایی مانند سد لاستیکی فخرآباد نیز وجود دارند که با وجود تکمیل بودن نهایی، در آینده نزدیک با حضور مقامات به بهره برداری خواهد رسید.

امام پناهی با تشکر از زحمات دستگاه های متولی در به ثمر نشاندن طرح های امروز مانند راهداری، شرکت توزیع برق، کمیته امداد، شهرداری و دیگر دست اندرکاران که با خدمت بی‌منت کارگزاران دولت را در امر رفع مشکلات یاری می رسانند؛ پروژه های در دست افتتاح را در حوزه عمران روستایی، حمایتی مددجویان و انرژی معرفی نمود.

وی با اشاره به پروژه های متعدد حوزه عمران شهری لشت نشاء، بر برنامه‌ریزی برای توسعه متقارن و همزمان مناطق شهری و روستایی شهرستان تاکید کرد.

سردار آقازاده نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم امروز حضور داشت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.