×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت خبر داد: افتتاح ۲۸۸ پروژه طی هفته دولت در شهرستان رشت

شفقی گفت:امسال در هفته دولت ۲۸۸ پروژه دولتی و بخش خصوصی با اعتبار ۲۰۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال در شهرستان رشت به بهره برداری می رسد.به گزارش گیلان پیام،،سیروس شفقی در مراسم بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت این شهرستان که با حضور معاون رئیس جمهور در روستای طرازکوه شهرستان رشت برگزار شد، با تبریک هفته دولت و بیان اینکه بودجه شهرستان رشت نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد رشد داشته است گفت:بودجه شهرستان امسال بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان تعیین شد که نشان دهنده رشد چشمگیر نسبت به سال های گذشته است.

وی با اشاره به حضور اعضای هیئت دولت و مقامات اجرایی در مناطق مختلف ازجمله روستاها خاطرنشان کرد:در ایام مختلف شاهد حضور بلندپایه ترین مقامات دولتی در روستاها هستیم و این پاسخ به خلق حماسه روستاییان در انتخابات است.

فرماندار شهرستان رشت از افتتاح ۲۸۸ پروژه دولتی و خصوصی با اعتبار ۲۰۹ میلیارد و ۱۹۳ میلیون ریال طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: از این میزان ۷۱ پروژه با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان مربوط به بخش خصوصی و ۲۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان مربوط به بخش دولتی است که در روز های آینده به بهره برداری می رسد.

وی از افتتاح پنج مرکز بهداشتی در شهرستان طی این هفته خبر داد و افزود: برای افتتاح ۹ مرکز بهداشتی تا پایان سالجاری برنامه ریزی صورت گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت در پایان با اشاره به راه های روستایی این شهرستان و پروژه های در دست اجرا اظهار داشت:شاخص آسفالت روستایی شهرستان در سال گذشته به ۵۴ درصد ارتقا پیدا کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.