×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را استخدام نمایند از معافیت های بیمه ای برخوردار می گردند

گیلان پیام/ در این نشست که با حضور محمدرضا رسولی سرپرست معاونت تعهدات بیمه ای ، مهرانه جعفری رئیس اداره بیمه شدگان ، عباس ایمان طلب رئیس اداره نامنویسی و حسابهای انفرادی ، ناهید شیرعلی رئیس اداره کنترل و نظارت تامین اجتماعی گیلان و عباس فلاحتی معاون حمایت و سلامت خانواده و مجید خلخالی رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار گردید با اشاره به فعالیتهای مشترک گذشته دو حوزه از قبیل بیمه مددجویان و زنان بی سرپرست ، طرح شمولیت ۲۰۰۰ بانوی مددجوی تحت پوشش کمیته امداد استان در قالب بیمه زنان خانه دار به عنوان گامی موثر در امنیت روانی و آرامش خاطر این قشر برای آینده ای مطمئن برشمرده شده و راهکارها و تمهیدات لازم به منظور تسهیل و تسریع فرایند جذب و فراخوان و مراحل انعقاد قرارداد این گروه مورد تبادل نظر قرار گرفت .
مجید خلخالی رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی استان در این نشست با بیان اینکه تاکنون معرفی ۱۲۰۰ نفر از مشمولین در سطح ۳۱ واحد اجرایی کمیته امداد در شهرهای مختلف انجام پذیرفته است اذعان داشت : تلاش میکنیم تا نیمه بهمن ماه عملیات معرفی باقیمانده نفرات نیز به اتمام برسد .
وی اعتبار ابلاغی اولیه برای پوشش بیمه ای این گروه را بالغ بر ۲ میلیارد تومان اعلام و افزود : پیش از این نیز بیش از ۲۷۰۰ نفر از مددجویان تحت پوشش در زمره بیمه پردازان فعال تامین اجتماعی قرار گرفته اند .
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی استان نیز با بیان اینکه این مجموعه سه دهک خاص جامعه را هدف اولیه برنامه های خود دارد اذعان داشت : همکاری های خوبی در سالهای اخیر با تامین اجتماعی استان انجام پذیرفته که این امر ثمرات ارزشمندی برای شهروندان تحتپوشش دربرداشته است .

فلاحتی همچنین با اشاره به سایر طرحهای حمایتی کمیته امداد در زمینه پوشش بیمه ای مخاطبین افزود : معافیت های خاصی برای کارفرمایان و کارآفرینانی که مددجویان را استخدام نمایند پیش بینی گردیده است .

وی پرداخت و تقبل ۵۰ درصد از حق بیمه مددجویان به کار گرفته شده توسط کارفرمایان واحدهای صنعتی تولیدی و … برای مدت دو سال را از طرحهای این مجموعه دانسته و از اعلام آمادگی و استقبال از کارفرمایان علاقمند برای ایجاد اشتغال مددجویان متقاضی خبر داد .
مهرانه جعفری رئیس اداره بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز با تاکید بر اینکه هماهنگی های لازم به منظور انجام معاینات پزشکی معرفی شدگان با مدیریت درمان استان صورت گرفته ، افزود : به منظور ساماندهی مطلوب و تکریم مددجویان معرفی شده تلاش مینمائیم با فراخوان زمانبندی شده به ترتیب حروف الفبای ابتدای نام خانودگی عملیات انعقاد قرارداد و نامنویسی معرفی شدگان را با همکاری کارشناسان معین کمیته امداد به انجام برسانیم .
شایان ذکر است بر اساس هماهنگی های به عمل آمده ۲۰۰۰ بانوی مددجوی کمیته امداد امام خمینی گیلان در روزهای آینده با انعقاد قرارداد ۱۴ درصدی بیمه زنان خانه دار تحت پوشش بیمه های بازنشستگی و فوت تامین اجتماعی قرار خواهند گرفت . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.