×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شهرداری ها محور توسعه و مجموعه ای خدمت رسان به تمام شهروندان در اقشار مختلف هستند

گیلان پیام/ در این نشست علی حسین نژاد با اشاره به ماهیت یکسان تامین اجتماعی و شهرداری به عنوان مجموعه های عمومی با رویکرد اجتماعی و خدمت رسانی ، اذعان داشت : همانگونه که سازمان تامین اجتماعی یکی از شاخص های توسعه و خود ابزار و هدفی در این مسیر است شهرداری ها نیز محور توسعه بوده و بدون در نظر گرفتن طبقات اجتماعی خدمات متنوعی را به تمام شهروندان در اقشار مختلف ارائه میدهند .
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه همه ما مکلفیم تا شهرداری ها را تقویت نمائیم تا شهرمان را آبادتر کنیم بر تقویت تعاملات و تداوم رویکرد هم افزائی و ایجاد سنرژی در بین دو مجموعه تاکید نمود .
وی افزود باید به منزله دو نهاد اثرگذار در جامعه با دامنه وسیع مخاطبین دست یکدیگر را بگیریم تا خدمت رسانی مطلوبتری به مردم انجام پذیرد .
مهندس یزدانی سرپرست شهرداری رشت نیز با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده توسط شهرداری در سالهای اخیر در راستای تعیین تکلیف و تسویه دیون بابت حق بیمه ها ، اظهار داشت : با توجه به اینکه منابع مالی شهرداری نیز از درآمدهای ناشی از مواردی همچون عوارض تامین گردیده و گستره فعالیتهای شهری نیازمند هزینه های بسیار است خواستار همراهی و مساعدتهای بیشتر در این خصوص هستیم .
طرح مباحث تخصصی در زمینه دفاتر قانونی و پیمانکاران ، ملک بازداشت شده شهرداری در راستای اجرای ماده ۵۰ قانون تامین اجتماعی ، اخذ مشاوره های بیمه ای و … از دیگر موضوعات مطروحه در این نشست بود .
مهندس حسن کریمی کرنق عضو شورای شهر رشت نیز در این جلسه تیم مدیریتی شهرداری را همراهی می نمود . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.