×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری بیش از ۷۰۰ مسابقه ، همایش و جشنواره فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و جوانان در دهه فجر ۱۴۰۱

گیلان پیام/فاز اول چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت ، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی سیاهکل و ۳ سالن ورزشی چند منظوره در روستاهای کلسر ، چمثقال و گوراب زرمیخ صومعه سرا در دهه فجر ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و با تمجید از نامگذاری دهه فجر ۱۴۰۱ به نام ایران استوار ، ۴۴ سال افتخار گفت : دهه فجر یادآور افتخار آفرینی های شهدا ، جانبازان و ایثارگران در این سالها و همچنین استواری و مقاومت ۴۴ ساله مردم در مواجه با دسیسه های دشمنان و در عین این دسیسه ها کسب افتخارات جوانان نخبه ایرانی در میادین مختلف علمی ، فرهنگی ، هنری ، ورزشی و اجتماعی است .
جهانبخش آرمان با اشاره به تدوین بیش از ۷۰۰ برنامه ، مسابقه ، همایش عمومی و خانوادگی ، جشنواره فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و جوانان در دهه فجر ۱۴۰۱ در گیلان گفت : گلباران مزار شهدا ، دیدار با خانواده معظم شهدا ، پیشکسوتان و بازنشستگان ورزش و شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهمترین برنامه های این هفته است که همزمان در تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرهای گیلان برگزار می شود.
وی با اشاره به کمبود اماکن و سرانه ورزش در گیلان گفت : در همین راستا اولویت اصلی این اداره کل تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی ، تعمیر و تجهیز و بازسازی و استاندارد سازی ۴۷ مکان ورزشی از سال گذشته تا کنون بوده است .
آرمان گفت : در دهه فجر امسال همچون هفته دولت و هفته تربیت بدنی ، ۵ طرح عمرانی ورزشی با حدود ۷۵ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات نمایندگان مجلس ، نفت ، ملی و استانی در ۳ شهرستان به بهره برداری می رسد.
افتتاح فاز اول چمن طبیعی و سکوی تماشاگران ورزشگاه شهید عضدی رشت ، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تختی سیاهکل و ۳ سالن چند منظوره ورزشی در روستاهای چمثقال ، کلسر و گوراب زرمیخ صومعه سرا از جمله این افتتاح هاست .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان از افتتاح ۱۰ خانه ورزش روستایی در روستاهای بالاده اسالم تالش ، ازگم صومعه سرا ، سیاهورود آلیان فومن ، چماچاه شفت ، آینه ور سنگر، سراون سنگر ، پیرکلاچای بخش مرکزی رشت، روستای پشکه کوچصفهان ، خانسر چابکسر و خاصکول رودبار با اعتبار ۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت : برگزاری مسابقات ملی مینی فوتبال محلات ( جام ایرانیان ) ، همایش ورزش صبحگاهی ( صبح و نشاط ) با پخش زنده از شبکه سه ، نشست خبری با اصحاب رسانه ، مسابقات بین المللی شطرنج کاسپین کاپ ، همایش پیاده روی خانوادگی ، جشنواره استعدادیابی رایگان در پایگاه قهرمانی ، جشنواره های بومی محلی در روستاها و شهرهای مختلف را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال دانست .
جهانبخش آرمان با اشاره به اینکه این اداره کل کار دبیرخانه ای حوزه جوانان را بر عهده دارد گفت : در دهه فجر امسال ۵ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده در شهرهای رشت و تالش افتتاح خواهد شد.
وی در پایان از تمامی مردم و جوانان دعوت کرد ، تا در برنامه های متنوع و جذاب این اداره کل در دهه فجر ۱۴۰۱ حضور بهم رسانند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.