×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
طبق قانون، مخابرات یک شرکت خصوصی است

گیلان پیام/عیسی زارع پور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال عباس مقتدایی مبنی بر علت عدم اجرای قانون در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات، اظهار داشت: ما در وزارت ارتباطات پس از تصویب قوانین برای تبدیل وضعیت ایثارگران اقدامات گسترده‌ای را آغاز کردیم و در بخش‌های مختلف این وزارتخانه تبدیل وضعیت انجام شده است.
زارع‌پور تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۸۸ به بخش خصوصی واگذار شده و دیگر سهامدار عمده آن دولت نیست. طبق قانون تجارت اکنون شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است و بنده به عنوان وزیر ارتباطات دو نقش تنظیم‌گری همه اپراتورها و پاسخگویی در برابر کوتاهی این شرکت در ارائه تلفن یا اینترنت را در برابر این شرکت دارم.
وی با بیان اینکه دولت در امور داخلی شرکت مخابرات ایران و عزل و نصب در این شرکت و به کارگیری نیروی انسانی در آن نقشی ندارد، گفت: در ترکیب هیئت مدیره این شرکت تنها یک عضو از طرف دولت وجود دارد و ۲۰ درصد سهام آن در دست دولت است. تصمیمات کلان در این شرکت با نظر سهامدار عمده صورت می‌گیرد و طبق قانون تجارت شرکت مخابرات یک شرکت خصوصی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.