×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
بازدید رئیس کل دادگستری گیلان بهمراه دادستان مرکز استان و سرپرست شهرداری رشت از گرمخانه‌های شهر رشت

گیلان پیام/ حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان بهمراه سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان، یوسف یزدانی سرپرست شهرداری رشت به همراه مسئولان قضایی و شهری از مراکز ساماندهی افراد بی خانمان در شهر رشت بازدید کردند.
سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری ها ساماندهی افراد بی خانمان و نگهداری آن ها در گرمخانه ها در سطح شهر است، اظهار داشت: از چند سال قبل با پیگیری های قوه قضائیه، دو مرکز در استان به این منظور اختصاص یافت که در حال فعالیت می باشند.
وی با بیان اینکه دستگاه قضایی بازرسی دوره ای از گرمخانه های شهر رشت را در دستور کار داشته و دارد، تصریح کرد: با توجه به برودت هوا وضعیت گرمخانه مطلوب بوده و حدودا ۵۰ نفر در آن نگهداری می شوند.
فلاح میری با توجه به اینکه برخی از این افراد به دلیل اعتیاد شدید از خانواده های خود طرد می شوند افزود: دومین گرمخانه شهر رشت نیز به زودی با گنجایش ۱۰۰ نفر افتتاح می شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم که به منظور حفظ جان افراد بی خانمان در صورت رویت آنها در پارک ها یا زیر پل ها با شماره ۱۳۷ جهت انتقال این اشخاص به گرمخانه و سامانکده های تعیین شده تماس بگیرند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.