×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در ایثار و فداکاری کمتر کسی مانند “حاج قاسم” است/ تلاش برای اهتزاز پرچم ایران بالاترین ادای دِین ورزشکاران به شهدا

گیلان پیام/محمد رهبری عضو تیم ملی ایران در رشته شمشیربازی، اسلحه سابر است. این ورزشکار گیلانی با کسب بیش از ۲ مدبا اعتلای کشورمان نشان دهیم که خون این شهید پایمال نخواهد شد.ال جهانی، ۲ مدال بازیهای آسیایی، ده‌ها عنوان قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از چهره‌های سرشناس ورزش استان گیلان محسوب می شود.
“محمد رهبری” با اشاره به وظایف یک ورزشکار در ترویج مکتب حاج قاسم به عنوان یک قهرمان ملی، اظهار کرد: بالاترین ادای دِین یک ورزشکار در این مسیر، تلاش جنگنده برای به اهتزاز در آمدن پرچم کشور در عرصه های جهانی است تا نشان دهیم که خون شهدا در این سرزمین بی اثر نبوده است.
تا آخرین نفس، پای‌مملکت و کشورم ایستاده‌ام
وی با تاکید بر اینکه تا آخرین نفس، پای مملکت و کشورم ایستاده ام، گفت: ما ورزشکاران تمام تلاشمان را در راه اعتلای پرچم و کشورمان به کار می بریم.
این شمشیرباز ملی‌پوش گیلانی با بیان اینکه با تمام توان در عرصه های جهانی ورزش حضور خواهم داشت، گفت:در استان نیز آموزش به کودکان و نوجوانان علاقه مند را در دستور کار دارم تا این استعدادها در آینده از مدال آوران و افتخار‌آفرینان این مرز و بوم باشند.
رهبری به ویژگی‌های شاخص مکتب حاج قاسم در عرصه ورزش اشاره کرد و گفت: مسلماً کمتر کسی مانند حاج قاسم پیدا می‌شود که از جانش بگذرد و مرتبه ای بالاتر از این فداکاری نیست اما ما ورزشکاران می‌توانیم در این راستا ایشان را الگوی خود قرار داده و در راهی که حاج قاسم در آن قدم برداشته گام برداریم و با اعتلای کشورمان نشان دهیم که خون این شهید پایمال نخواهد شد. /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.