×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
بیمه شدگان و کارفرمایان بیش از ۱۲۰۰ واحد تولیدی ، صنعتی و صنفی از تامین اجتماعی سنگر خدمات دریافت می نمایند

گیلان پیام/ علی حسین نژاد با بیان اینکه کار در شعب کوچک در کنار سختی های ناشی از محدودیت تعداد پرسنل ، از جلوه ها و زیباییهای خاص به دلیل انسجام و نزدیکی کارکنان با یکدیگر برخوردار است افزود : برایند مطلوب عملکرد شعبه بیانگر همدلی و کارگروهی و مشارکتی در این مجموعه بوده و بی تردید حرکت در این مسیر در تحقق اهداف سازمان برای ارائه خدمات خوب به ذینفعان اثربخش میباشد .
وی با اشاره به گستره جغرافیایی منطقه تحت پوشش شعبه و وجود نقاط روستایی و … در دامنه فعالیت ، تلاش برای گسترش فرهنگ بیمه ای را رسالتی مهم برای همکاران قلمداد نموده و خاطر نشان ساخت بر اساس ماموریت سازمانی گسترش پوشش های بیمه ای به اقشار مختلف به ویژه افراد فاقد بیمه را باید اولویت کار خود قرار دهیم .
علی گلرخ سرپرست تامین اجتماعی شعبه سنگر نیز در این بازدید طی نشستی با اشاره به تعاملات خوب با مسئولین محلی و شرکای اجتماعی اظهار داشت : بیش از ۵۲۰۰ بیمه شده اصلی و ۲۳۸۵ مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش این شعبه قرار دارند .
وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰ کارگاه تولیدی ، صنفی ، خدماتی ، صنعتی و … در حوزه عمل این شعبه میباشند افزود کارفرمایان و بیمه شدگان این واحدها از خدمات تامین اجتماعی بهره مند بوده و تلاش میگردد با مشاوره های بیمه ای لازم در صیانت از حقوق شرکای اجتماعی گامهای موثری برداشته شود .
سرپرست تامین اجتماعی شعبه سنگر همچنین از تحت پوشش داشتن حدود ۱۲۰ مقرری بگیر بیمه بیکاری و ۷۰ کارگر ساختمانی خبر داده و اذعان داشت ماهانه ۱۴ میلیارد تومان انواع تعهدات بلندمدت در قالب بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان به مشمولین در شعبه پرداخت میگردد . /انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.