×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان رشت : خبرنگاران دلسوز شهرستان و استان هستند

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه خبرنگاران به جد دلسوز استان و شهرستان هستند گفت:خبرنگاران را بهترین دوست خود می دانم

به گزارش  گیلان پیام، سیروس شفقی در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با گرامی داشت یاد و خاطره شهید عرصه خبر و رسانه گفت : در سال فقط یک روز مختص خبرنگاران نیست بلکه هر روز برای اصحاب رسانه است وقتی منتظر خبری هستیم و با یک خبر از موضوعی که بی اطلاع بودیم آگاه می شویم نشان از اهمیت وجود خبرنگار دارد.
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بهترین لحظات دوران خدمتم را با رسانه ها سپری کردم گفت : بنده همیشه به این امر معتقد بودم که یک دوست خوب کسی است که نقد سازنده داشته باشد و فرد را از معایبش آگاه کند برای همین خبرنگاران را بهترین دوست خود می دانم .
نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با اشاره به اینکه خبرنگاران به جد دلسوز استان و شهرستان هستند و در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار باید به این اقشار دلسوز و پرتلاش فرصت ایراد سخن داد گفت : از دهه هفتاد تا کنون با بسیاری از کسانی که امروز در جلسه حضور دارند آشنا هستم و شاهد سختی ها و مرارتهای شغلی شان بوده ام و هنوز هم آنها را از بهترین دوستان خودم محسوب می کنم.
شفقی با بیان اینکه خبرنگاری حرفه ای مقدس است گفت : اگر نگارش اصحاب قلم نبود اکنون سندی از گذشته وجود نداشت و آیندگان هم مدیون شما افراد حاضر هستند.
وی با بیان اینکه استاندار گیلان بر تعامل ادارات و دستگاه ها با رسانه ها تاکید دارند گفت : در جلسات شورای اداری این امر را بر همه تاکید داشته ام که باید عملکردها را از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رساند.
شفقی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم وقتی کسی مسئولیتی می گیرد باید عملکردش اندازه گیری شود ، همیشه نقایصی در کارها وجود دارد اما این معایب با قلم های توانا و چشمان تیز بین شما اصحاب رسانه می تواند برطرف شود.
وی با بیان اینکه رسانه ها نقش اساسی در خلق حماسه انتخابات داشتند گفت : بر کسی این امر پوشیده نبود که رسانه های مکتوب و مجازی در مشارکت بالای مردم در انتخابات تاثیر بسزایی داشتند.
فرماندار رشت با اشاره به اینکه واحد روابط عمومی را یک واحد تخصصی می دانم بیان داشت : باید همه کمک کنیم تا در همه ادارات و دستگاهها ، روابط عمومی ها به اهلش سپرده شود و کسانی مسئولیت آن را بر عهده بگیرند که اهل قلم و رسانه ای باشند.
شفقی با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی بودجه شهرستان رشت گفت : برای اولین بار است که اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان به شهرستان رشت تعلق گرفته است ، در بازدیدهایی که از مناطق مختلف شهرستان رشت داشتم کمبودها و محرومیتهایی مشاهده شد و این خبرنگارها هستند که باید منعکس کننده صدای مردم در بیان این کمبودها باشند تا بتوانیم در جهت توزیع عادلانه بودجه به مناطق حرکت کنیم.
در پایان این مراسم از خبرنگاران و روزنامه نگاران حاضر تجلیل شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.