×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مهلت شرکت در جشنواره استانی تئاتر گیلان تمدید شد

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از تمدید مهلت ارسال آثار متقاضی شرکت در سی‌امین جشنواره تئاتر این استان خبر داد.

به گزارش گیلان پیام به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، حسین ابراهیمیان با اعلام این مطلب افزود: بر اساس فراخوان اولیه سی‌امین جشنواره تئاتر گیلان، گروه‌های نمایشی که از مهرماه سال گذشته تا پانزدهم مردادماه امسال در این استان اجرای عمومی داشتند، می‌توانستند در جشنواره شرکت کنند که فرصت اجرای نمایش برای شرکت در جشنواره مذکور تا بیستم مردادماه جاری تمدیدی شد.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت، فرهنگ کهن اسلامی – ایرانی، موضوعات اجتماعی معاصر، حجاب و عفاف از موضوعات سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان است.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با یادآوری این نکته که امسال فیلم نمایش‌های متقاضی شرکت در جشنواره بازبینی خواهد شد، تاکید کرد: متقاضیان برای حضور در جشنواره لازم است حداکثر تا ٢١ مرداد ٩۶ با تکمیل فرم ارائه شده فراخوان، آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و مراحل ارزیابی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره اعلام دارند.

به گفته ابراهیمیان؛ علاقمندان برای مشاهده فراخوان سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان می‌توانند به سایت این اداره‌کل به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

سی‌امین جشنواره استانی تئاتر گیلان به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ١۵ لغایت ١٧ شهریور ٩۶ در رشت برگزار خواهد شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.