×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
نشست مشترک سازمان حفاظت محیط زیست کشور با شرکت کشتیرانی دریای خزر برگزار شد

نشست مشترک سازمان حفاظت محیط زیست کشور با شرکت کشتیرانی دریای خزر در خصوص برنامه ریزی برای حفاظت فک خزری تشکیل شد.
به گزارش گیلان پیام ، این جلسه با حضور دکتر فرشچی معاون محیط زیست دریایی سازمان ؛روسای ستادی ؛معاونت دریایی سازمان و همچنین معاون فنی و مسئول محیط زیست دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان تشکیل شد.دراین نشست ایتدا مدیر عامل شرکت کشتیرانی دریای خزر در خصوص فعالیتهای شرکت، امکانات و اولویتهای سه گانه شرکت( حفظ محیط زیست- حفظ جان انسانها و حفظ کشتی و کالای تجار)مباحثی را مطرح نمود. در ادامه دکتر میر شکار معاون دریایی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص وضعیت بحرانی فک خزری و دلایل انقراض این گونه مطالبی را مطرح نموده و خواستار برنامه ریزی برای تبلیغ حمایت فک از طریق نصب استند در بنادر محل تردد کشتیزانی دریای خزر و همچنین چاپ عکس و لوگوی این گونه در خطر انقراض روی بدنه کشتی های شرکت شد.
سپس مدیر عامل شرکت در خصوص دفاتر شرکت در شهرهای حاشیه دریای خزر و همچنین مرکز آموزشی شرکت مطالبی ارائه نمود و آمادگی در زمینه آموزش صیادان و فرماندهان شناورها را اعلام نمود.
در ادامه بحث نیز دکتر میر شکار پیشنهاد ایجاد کمیته تخصصی در زمینه همکاریها و برگزاری نمایشگاه اتنخاب بهترین عکس تهیه شده از فوک خزری برای تهیه لوگو را مطرح نمودند که مورد تایید شرکت کشتیرانی قرار گرفت.
وی در ادامه در خصوص آماده شدن برنامه اقدام ملی احیای فک خزری اطلاع رسانی کرد. معاون محیط زیست دریایی سازمان پیشنهاد ارائه کمک از طرف شرکت کشتیرانی خزر در خصوص احداث مرکز درمانی فک خزری را در گیلان مطرح نمودند و در پاسخ به این پیشنهاد ؛ مدیر عامل کشتیرانی دریای خزر متعهد شد ؛ موضوع را از طریق تجار علاقمند پیگیری نماید .
مهمترین مصوبه این جلسه تشکیل کمیته تخصصی بین طرفین بود که در ابتدا با انتخاب اولیه نمایندگان دو طرف مقرر شد ، دکتر میرشکار معاون محیط زیست دریایی سازمان وکاپیتان عاشوری( رئیس امور دریایی و بازرس داخلی شرکت) نماینده شرکت مذکور ؛ طرفین این مشارکت و فعالیت مشترک باشند ./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.