×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
بسیج، استوار و با صلابت، پیشرفت و عزت ایران را تضمین کرده است

گیلان پیام/ دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به ملت ایران و همه سلحشوران این شجره طیبه تبریک گفت.
در متن پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمده است؛
شجره طیبه بسیج مظهر پاکی، شجاعت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خارجی و همچنین نشان‌دهنده رشادت، جوانمردی‌ها و غیرت مردان و زنان در سراسر ایران اسلامی است.
هفته بسیج فرصتی دوباره برای تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که پیوسته اهداف بلندی همچون یاری‌رساندن به دین خدا و امت اسلامی را در همه عرصه ها، دنبال می‌کنند.
فرهنگ بسیجی یک جریان ریشه‌دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق از فرهنگ ناب حسینی در عاشورا نشات‌گرفته و در امتداد ظهور حضرت بقیه‌الله الاعظم در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم پیمایش پرشتاب قله‌های رفیع و افتخارآفرین پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی را تضمین کرده است.
این‌جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و همچنین شهدای مظلوم و مقتدر امنیت، هفته بسیج را به‌تمامی بسیجیان سرو قامت، مردمی و ولایتمدار تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و سربلندی این عزیزان را در کنار همه مردم شریف ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال، آرزومندم.
دکتر حیدرعلی بالو
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.