×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
تسریع در اجرای پروژه‌های اولویت‌دار شهر – تدوین مدلی مشخص جهت اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری

گیلان پیام/ جلسه شورای معاونین شهرداری رشت، با هدف بررسی مشکلات پروژه‌های شهر، میزان پیشرفت فیزیکی آنها، ارائه راهکار مناسب جهت رفع معضلات و موانع موجود، بررسی امور جاری و اجرایی حوزه‌های مختلف شهرداری، همپوشانی برنامه‌ها در بدنه شهرداری به ریاست سید امیر حسین علوی شهردار رشت و با حضور نادر حسینی عضو شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهری برگزار شد.
شهردار رشت در این جلسه با اشاره به تنظیم پرداختها و تامین مالی پروژه ها عنوان کرد: برای پروژه رینگ ۹۰ متری، جدولی از موضوعات شامل تملک‌های مسیر پروژه، موضوعات مالی و عمرانی، موارد قابل بررسی در منطقه پنج و موارد اولویت دار آن تنظیم گردد.
در این جلسه سید امیر حسین علوی نسبت به تدوین مدلی مشخص برای پروژه رینگ ۹۰ متری تاکید کرد تا روند اجرایی آن تسریع یابد.
وی ضمن تاکید بر این نکته که کلیه جزئیات عمرانی و مالی پروژه‌ها میبایست با برنامه زمانبندی تعیین شده و مشخص باشد، تصریح کرد: لازم است شرحی از موضوعات و اتفاقاتی که تا این لحظه در پروژه‌ها رخ داده و اینکه از این پس قرار است چه مواردی اجرا شود، تهیه گردد.
در ادامه این جلسه سید امیر حسین علوی شهردار رشت به بررسی پروژه‌های اولویت‌دار، میزان پیشرفت فیزیکی پروژه پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان، بررسی روند اجرای پروژه بهسازی محل دفن سراوان، اورهال کارخانه کودآلی، بودجه سالجاری، اصلاح چارت معاونت عمران در مدیریت بحران و نیروهای انسانی پرداخت./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.