×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
برگزاری بیست و چهارمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان گیلان

گیلان پیام/مهندس علی دقیق، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در جلسه ستاد هماهنگی بیست و چهارمین جشنواره خیّرین مدرسه ساز استان که با حضور رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، نماینده اداره‌کل آموزش و پرورش و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در دفتر مدیرکل تشکیل شد، با اشاره به اهمیت تکریم خیرین مدرسه ساز، اظهارداشت: تکریم خیرین کاری بسیار ارزشمند است و وظیفه ماست از این انسانهای ایثارگر به شایستگی تجلیل و تکریم نمایم.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز بی منت ایثار می کنند، ابراز داشت: ما همیشه به وجود چنین انسانهایی افتخار می کنیم و تجلیل از این انسانهای بزرگ باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.
مهندس دقیق در ادامه ضمن تشکر از حمایت های مسئولین محترم به ویژه استاندار ارجمند، ابراز داشت: خوشبختانه آقای دکتر عباسی استاندار فرهیخته گیلان به عنوان چهره فرهنگی از بدنه آموزش و پرورش بوده و حمایت ها ایشان همواره راهگشا بوده است و در این جشنواره نیز از برکت وجودی و حمایت های ایشان بهره مند خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتصاب ریاست جدید سازمان نوسازی مدارس کشور و ضمن تشکر از خدمات دکتر رخشانی مهر و همدلی و همراهی ایشان با جامعه و مجامع خیرین مدرسه ساز، برای دکتر خان‌محمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز آرزوی موفقیت نمود.
وی تصریح نمود: دکتر خان محمدی با روحیه انقلابی و عملکرد جهادی سابقه درخشانی در قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در محرومیت‌زدایی و آبادانی مناطق کم ‌برخوردار داشته و ما با وجود این عزیز فرهیخته امیدوار به تحولی بزرگ در توسعه و تجهیز زیر ساخت های آموزشی هستیم.
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان در ادامه اظهار داشت: جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان امسال با رویکرد « تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دولتی توسط خیرین » در تاریخ ۱۰ آذرماه در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار خواهد شد.
در ادامه میر مسعودی و یعقوبی رئیس و مدیرعامل مجمع خیر ین مدرسه ساز هریک با بیان مطالبی حمایت همه جانبه مجمع خیرین مدرسه ساز را از برگزاری شایسته جشنواره اعلام نموده و سایر اعضای ستاد نیز با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی، راهکارها و پیشنهادهایی جهت نحوه و چگونگی برگزاری جشنواره، نمایشگاه دستاوردهای خیرین مدرسه ساز و پیشنهادهای لازم جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان ارائه نمودند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.