×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
یکی از ماموریت های اصلی ما تامین فضا، تجهیزات و فناوری مناسب برای دانش آموزان است

گیلان پیام/ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ابتدا با اشاره به انتصاب ریاست جدید سازمان نوسازی مدارس کشور و ضمن تشکر از خدمات دکتر رخشانی مهر و آرزوی موفقیت برای دکتر خان‌محمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، ابراز داشت: تجربیات درخشان دکتر خان محمدی در قرارگاه جهادگران مدرسه‌ساز در محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی در مناطق کم‌برخوردار کشور و روحیه انقلابی و عملکرد جهادی ایشان ما را به حرکت شتابنده‌ نوسازی مدارس در رفع محرومیت های موجود زیرساخت های آموزشی و برقراری عدالت آموزشی امیدوار می کند.
مدیرکل نوسازی مدارس استان با تشریح اهمیت جایگاه فضاهای آموزشی مناسب در روند تعلیم و تربیت آینده سازان، افزود: باید تلاش کنیم مدارس را بر اساس آخرین استاندارد ها و دستاوردهای علمی روز دنیا طراحی و احداث نماییم.
وی با تشریح اقدامات و تلاشهای صورت گرفته در حوزه فنی و رعایت استاندارد های لازم، تصریح نمود: بر اساس مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از ماموریت های اصلی ما تامین فضا، تجهیزات و فناوری مناسب برای دانش آموزان است.
دقیق تصریح نمود: طراحی مدارس هوشمند و تامین فضا، تجهیزات و فناوری مناسب می تواند تسهیل کننده فرآیند یادگیری و یاددهی و تحقق اهداف تربیتی برای رشد و پیشرفت کشور باشد.
وی در پایان با تاکید بر رعایت دقیق قوانین و مسائل فنی در پروژه ها، اظهار داشت: پرداختن به معماری سبز و پایدار در فضاهای آموزشی در کنار این امر مهم ضرورتی جدی است.
در ادامه هر یک از اعضاء نقطه‌نظرات و راهکارهای کارشناسی خود را حول مباحث فنی تشریح نموده و به بحث تبادل نظر پرداختند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.