×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
دیدار رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی

گیلان پیام/ رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار، سرهنگ سید جلیل قاسمی – رئیس سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان با تبریک انتصاب دکتر بالو به‌عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به شعار سال و ارتباط آن به حوزه فعالیت این مجموعه، اعلام آمادگی کرد تا ظرفیت‌های این سازمان را جهت همکاری‌های مشترک فی مابین بکار گرفته شود.
رئیس سازمان بسیج علمی در ادامه افزود: خانه نخبگان بسیج که به‌منظور احصاء و حل مسائل و مشکلات استان تشکیل شده و تاکنون توانسته قدم‌های خوبی را برای حل معضلات استان بردارد و این مجموعه آمادگی دارد، در حوزه بهداشت سلامت گره گشایی نماید.
وی بسیج علمی را فرصتی مغتنم برای فعالان عرصه علم و پژوهش استان دانست که تمامی اقشار و عموم مردم می‌توانند با حمایت آن در این عرصه نقش‌آفرینی کنند.
همچنین در ادامه این دیدار، دکتر حیدرعلی بالو – سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن قدردانی از حضور سرهنگ قاسمی در دانشگاه علوم پزشکی، گزارشی از وضعیت موجود دانشگاه ارائه نمود و برای ارتقای همکاری‌ها در قالب تفاهم‌نامه جامع اعلام آمادگی کرد.
وی ارتقای منزلت کارکنان، تقویت کار جمعی، تفویض اختیار و تمرکززدایی، ارتقای کمی و کیفی خدمات ارائه شده و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکی بخش دولتی و… را رویکرد‌های جدید مدیریتی در دانشگاه دانست و عنوان داشت: این رویکردها برگرفته از یافته‌های پژوهشی است.
وی با اشاره به مراکز تحقیقاتی موجود در دانشگاه اظهار کرد: در دوره جدید مدیریتی، کاربردی کردن نتایج تحقیقات ادوار گذشته و تحقیقات جدید در دستور کار قرار گرفته و در این راستا از هرگونه حمایتی دریغ نخواهند کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: تقویت تفکر بسیجی و روحیه جهادی در کار سبب می‌شود تا با همین امکانات موجود بتوان میزان کارایی و بهره‌وری را به میزان قابل ملاحظه‌ای ارتقاء داد.
در پایان این دیدار بر تدوین تفاهم‌نامه جامع فی‌مابین تاکید شد تا در روزهای آینده، نهایی و به امضای طرفین برسد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.