×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

کمیته۱۱

اختتامیه سومین جشن رمضان و نمایشگاه عرضه توانمندیهای مددجویان کمیته امداد گیلان که در مصلی رشت برگزار شد.

به گزارش گیلان پیام- مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان گیلان در مراسم اختتامیه سومین جشن رمضان و نمایشگاه عرضه توانمندیهای مددجویان کمیته امداد گیلان که در مصلی رشت برگزار شد در جمع اصحاب رسانه و جمعی از مدیران روابط عمومی ادارات و مسولین با تبریک میلاد فرخنده کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت هفته اکرام و اطعام  گفت : برگزاری جشن رمضان حاصل همدلی و همکاری بسیار خوب امدادگران کمیته‌های امداد سراسر استان بود و در این بین تعامل خوب سازمانها و نهادها و مسئولین استانی و شهرستانی موجب شد تا این جشن با کیفیت بسیار مطلوبی برگزار شود.

علیرضا محمدی  با اشاره به اینکه جشن رمضان و برگزاری نمایشگاه عرضه توانمندیهای مددجویان این نهاد فرصت خوبی را فراهم آورد تا مسئولین ، نیکوکاران و اقشار مختلف مردم در کنار نیازمندان و ایتام قرار بگیرند زیرا ماه مبارک رمضان فرصتی برای  همدلی و مهرورزی است.

وی استقبال مردم و مسئولین استانی و شهرستانی را از نمایشگاه عرضه توانمندی‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان بسیار خوب ارزیابی کرد . افزود: یکی از اهداف برپایی نمایشگاه شناساندن استعدادها و توانائی‌های مددجویان به مردم و جامعه است که امسال در قالب برپایی ۳۶ غرفه و با تنوع محصولات متنوع در معرض دید عموم قرار گرفت .

محمدی با بیان اینکه رسانه ها در بحث اعتماد سازی عمومی می توانند در جامعه برجسته عمل کرده و کمیته امداد را در این زمینه یاری برسانند اذعان کرد: اصحاب رسانه و روابط عمومی ها با ذوق هنری خودشان و بامدل های تبلیغاتی خود می توانند عملکردهایی که در این نهاد مقدسی که مقام معظم رهبری از آن به عنوان یک تشکیلات الهی نام می برند، اعتمادسازی را در مردم افزایش دهند تا ما نیز موفق تر عمل کنیم.

دکتر یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در برپایی نمایشگاه و عملکرد خوب این نهاد جهت توانمندسازی مددجویان تحت حمایت، گفت: ترویج فرهنگ کار خیر و احسان و نیکوکاری در فعالیت های کمیته امداد مشهود است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به تنهایی قادر به ارائه خدمات به اقشار ضعیف جامعه نمی باشد به نقش اساسی رسانه ها در جذب مشارکت عمومی اشاره کرد و گفت : یکی از سازمانها و نهادهایی که می تواند در این راستا و در امر اطلاع رسانی عملکرد این نهاد نقش محوری داشته باشد رسانه ها هستند که با انعکاس به موقع و شفاف تلاش های کمیته امداد مشارکت مردم ، نیکوکاران و سازمانها را رقم می زنند.

رنجکش در ادامه افزود : در حال حاضر ۲ هزار نفر در حوزه اطلاع رسانی در گیلان مشغول هستند و اکثر این افراد ، بویژه اطلاع رسانی در حوزه های خیریه و عام المنعه را انجام می دهند.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان تاکید کرد : کمیته امداد توانسته به خوبی از ظرفیتهای رسانه ای گیلان در جهت جذب مشارکت عمومی و همچنین ارائه خدمات بهتر به نیازمندان بهره بگیرد و این نشاندهنده تعامل خوب این نهاد با اصحاب رسانه هاست.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد : با تلاش هایی که کمیته امداد در راستای تونمندسازی خانواده ها انجام می دهد شاهد کاهش فقر در آینده باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.