×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
واکنش باشگاه پدیده به شایعه قمه کشی در تمرین

گیلان پیام ،باشگاه پدیده به شایعه قمه کشی در محل تمرین تیم خود بیانیه ای را به شرح زیر منتشر کرد:

ربِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی* وَیسِّرْ لِی أَمْرِی* وَاحْلُلْ عُقْدَهً مِّن لِّسَانِی* یفْقَهُواْ قَوْلِی

مهم ترین اصل در شغل شریف رسانه داشتن صداقت و احتیاط در برابر نشر اکاذیب است.

لذا هر رسانه (صوتی،تصویری،نوشتاری،مجازی) گوش شنوا و چشم بینای طرفداران هر تیم و مردم هر شهر است، پس چقدر این امر مهم است که رسانه‌ها صداقت و انتقال صحیح اخبار را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

صحت مطالب مطرح شده مبنی بر درگیری بازیکنان پدیده در رختکن و ضرب و شتم و قمه کشی را می توانید در زمان و نوع انتشار این مطالب جستجو کنید!

درست قبل از بازی حساس مقابل سپاهان…!

طبق نقل قول برخی ‌از رسانه‌ها این درگیری‌ها بلافاصله بعد از بازی با پیکان در رختکن رخ داده است! پس طبیعتا باید همان روز یا فردای بازی در صورت وجود سند و مدرک مستند از این درگیری خبر مربوطه رسانه‌ای می‌شد.

دراین خبر از عبارت درگیری فیزیکی‌ و قمه کشی استفاده شده است ،در صورتی‌که اتفاقی که بعد از بازی حساس مقابل پیکان در رختکن پدیده افتاد حتی مقدار اندکی هم شبیه به مطالب ذکر شده نبوده بلکه به‌خاطر حساسیت بازی و جایگاه فعلی پدیده در جدول اکثر بازیکنان انگیزه بالایی برای حضور در ترکیب اصلی دارند و بعد از بازی یکی از بازیکنان به مربی خود به‌خاطر نبودن درترکیب اصلی اظهار نارضایتی می‌کند، که باشگاه پدیده ضمن تایید اشتباه بازیکن خودی اعتقاد دارد مشابه این‌گونه اعتراضات و حتی شدید تر در اکثر تیم‌ها در سطح لیگ برتر به کرات رخ می‌دهد.

سوالی که باقی می‌ماند قمه در رختکن این تیم‌ چه می‌کرده است؟

و جواب به این صورت است که این قمه فقط حاصل ترشحات ذهن بیمار نگارنده این خبر است.

باشگاه فرهنگی و ورزشی پدیده ضمن خسته نباشید و آرزوی توفیق خدمت اهالی سالم و پاک رسانه این حق را داراست تا از طریق مراجع ذی‌صلاح نسبت به خالقین و انتشار کنندگان این خبر کذب اقدام قانونی نماید.

تیم حقوقی باشگاه با قدرت تمام در مقابل این گونه تخلفات و نشر اکاذیب خواهد ایستاد تا بلکه کمکی هر چند کوچک‌ به جامعه محترم و بزرگ رسانه و اهالی ورزش نماید.

ضمنا تمام اعضای پدیده مشتاقانه و با روی باز دست همه عزیزانی را که به کمپین بزرگ ‌اتحاد و همدلی پدیده بپیوندند را به گرمی می‌فشارد و از مردم فهیم و مومن خراسان به خصوص ورزش دوستان تقاضا دارد با دقت مضاعف اخبار مربوطه را از رسانه‌های معتبر دنبال کنند تا فضای‌جولان برای عده‌ای که شمشیر را برای دشمنی با این مجموعه تیز کرده‌اند مهیا نگردد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.