×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح ۹ طرح عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش

گیلان پیام/ جهانبخش آرمان امروز در جمع معاونین ، روسای ستادی و ادارات ورزش و جوانان شهرستانها با تاکید بر انجام کارهای بزرگ به دست جوانان در قالب سمن ها گفت : روسای ادارات شهرستانها با کمک معاونت جوانان اداره کل در مدت زمان کوتاهی جوانان فعال ، اثرگذار و خوش سابقه را شناسایی و معرفی کنند تا بتوانند در حوزه سمن ها فعالیتهای خود را اجرایی کنند.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی گفت : نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت نقش بسزایی دارد و ادارات شهرستانها باید از زحمات آنها و خانواده های شهدای انتظامی در این هفته تقدیر و تشکر کنند .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین از روسای ادارات و هیاتهای ورزشی خواست تا پایان این هفته برنامه های پیش بینی شده و پیشنهادی خود در هفته تربیت بدنی و ورزش را ارسال کنند تا برنامه های مدون و موثری را تدوین و اجرایی کنیم .
آرمان افزود : فعلا برای هفته تربیت بدنی و ورزش ۹ طرح عمرانی ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان برای افتتاح ، آماده و برنامه ریزی شده است .
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان همچنین از برگزاری جام ملی پرچم در تمامی روستاها و محلات گیلان از تیرماه امسال به عنوان یکی از جام ها و طرح های موثر در کشور توسط وزارت ورزش ارزیابی کرد و گفت : جام پرچم در گیلان با حضور هزار و ۵۰ تیم از تیرماه آغاز شده و این جام ملی توانسته انگیزه بزرگی در روستاها و محلات ایجاد کند و تحول بزرگی در شناسایی و معرفی استعدادهای ورزشی در ایران بودجود می آورد .
آرمان همچنین از مدیریت اداره فرهنگی اداره کل و هیاتهای ورزشی خواست در تمامی رویدادهای ورزشی پیوست های فرهنگی تدوین و اجرایی کنند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.