×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
افتتاح و بهره برداری پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت ضیابر در دهه فجر

گیلان پیام/ محمد افتخاری، مدیر مجری طرح پست های معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان در جریان بازدید خبرنگاران از این پست، گفت: با آغاز مطالعات اولیه پروژه احداث پست ۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر در سال ۹۹ ، عملیات اجرایی پست در خردادماه سال ۱۴۰۰ شروع شد.
وی افزود: پست۶۳/۲۰ کیلوولت ضیابر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی، با ظرفیت۳۰ مگاولت آمپر با هدف تامین برق مطمئن و پایدار واحدهای صنعتی واقع در شهر ضیابر، مناطق شهری و نواحی اطراف آن، در صورت تامین به موقع نقدینگی در دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری خواهد شد.
افتخاری با برشمردن جزئیات فنی پست، افزود: این پست در فاز اول دارای دو دستگاه ترانسفورماتور به صورت بانک با مجموع قدرت ۳۰ مگاولت آمپر (۱۵*۲ مگاولت آمپر) در سطح ولتاژ ۶۳ کیلوولت و یک فیدر ورودی ۲۰ کیلوولت و ۴ فیدر خروجی ۲۰ کیلوولت می باشد.
مدیر مجری طرح پست ها گفت: در فاز بعدی و در صورت نیاز منطقه، قابلیت افزایش ۳۰۰ درصدی و تا ۱۰۰ مگاولت آمپر برای این پست در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این پروژه بر اساس ابتکار شرکت برق منطقه ای گیلان در راستای شناسایی، امکان‌سنجی و ارائه الگو به ‌منظور جابجایی تجهیزات در جهت بهره‌وری اقتصادی اجرا شده است و ترانس های این پست از موجودی انبار شرکت می باشد.
افتخاری گفت: مشاور پروژه شرکت مهندسین آریا نیروی جم و پیمانکار پروژه شرکت روشن گستر طوس بوده و سیستم کنترلی این پست از نوع معمولی است./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.