×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شطرنجبازان گیلانی نایب قهرمان مسابقات دانشجویان جهان شدند

گیلان پیام/ حسین میربلوک رئیس هیات شطرنج استان گیلان گفت : تیم ملی شطرنج دانشجویان ایران که ۲ گیلانی را در ترکیب خود دارد در رقابتهای بلیتس (برق آسا) قهرمانی دانشجویان جهان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.
حسین میربلوک افزود: آرش داغلی و ژینا پاک‌طینت ۲ شطرنج‌باز استان گیلان که در ترکیب تیم ملی دانشجویان قرار دارند به همراه سایر ملی‌پوشان توانستند در پایان رقابت‌های بلیتس ۱۸.۵ امتیاز کسب کنند و پس از کشور لهستان عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را تصاحب کنند.
وی ادامه داد: همچنین آرش داغلی شطرنجباز ارزنده گیلانی در رقابت‌های انفرادی دانشجویان پسر این دوره از مسابقات نیز درخشید و در نهایت با کسب ۶ امتیاز مقام سوم را کسب کرد تا مدال برنز مسابقات شطرنج دانشجویان جهان در رشته انفرادی را نیز تصاحب کند.
وی اضافه کرد: آرش داغلی دانشجوی کارشناسی رشته تربیت بندی و علوم ورزشی و ژینا پاک طینت نیز دانشجوی کارشناسی مهندسی معماری هستند که با درخشش در رقابتهای انتخابی دانشجویان ایران به عضویت تیم ملی درآمدند.
رئیس هیات شطرنج گیلان بیان کرد: رقابت‌های شطرنج قهرمانی دانشجویان جهان که از ۲۴ شهریورماه در بروکسل پایتخت بلژیک آغاز شده به مدت پنج روز ادامه دارد و در این دوره از مسابقات زبده‌ترین شطرنجبازان دانشجویان سراسر جهان با هم رقابت می‌کنند.
میربلوک خاطرنشان کرد: علاوه بر درخشش این ۲ شطرنجباز گیلانی در رقابت‌های دانشجویان جهان، خوشبختانه طی سال‌جاری شطرنجبازان گیلانی در رقابتهای مختلف نتایج ارزنده‌ای را کسب کردند که می‌توان به قهرمانی آرش طاهباز شطرنجباز این استان در اولین دوره مسابقات بین‌المللی جام گیلان و کسب مقام نایب قهرمانی آرمین رحمت‌پور در مسابقات شطرنج ناشنوایان جهان اشاره کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.