×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
آماده‌سازی ۱۹مدرسه در بندرانزلی برای اسکان فرهنگیان

 

آموزشمدیرآموزش و پرورش بندرانزلی از آماده‌سازی ۱۹ مدرسه و ۱۳۵ کلاس در شهرستان برای اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۶ خبردادبه گزارش گیلان پیام، مدیر آموزش و پرورش انزلی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی گفت:  با تشکیل ستاد مرکزی اسکان فرهنگیان درشهرستان انزلی ،  ۱۹مدرسه آماده برای خدمات مسافران نوروزی،  مجهز شده که از ۲۸ اسفند ماه خدمت رسانی به فرهنگیان آغاز می شود.

وی در ادامه از تجهیز  ۱۳۵ کلاس درس در دو سطح کیفی الف و ب برای پذیرش فرهنگیان سراسرکشور خبر داد و گفت: مراکز آموزشی-رفاهی فرهنگیان و اردوگاه دانش آموزی  در ایام نوروز ۹۶ آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

سید حسین دریابکی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی آموزش و پرورش بندرانزلی گفت: در سه سال گذشته  بهترین خدمات به مسافران ارائه شده است که منجر به کسب رتبه برتر انزلی در استان گیلان شد.

دریابکی  با اشاره به پذیرش ۱۵ هزار و ۱۰۰ مسافر فرهنگی در سال گذشته، پیش بینی کرد: این رقم برای تعطیلات نوروزی امسال  در انزلی به حداقل ۱۶هزار نفر  برسد .

گفتنی است شهرستان انزلی به علت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی رتبه برتر را در بین ادارات آموزش و پرورش استان گیلان کسب کرد./انتهای پیام

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.