×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بهره برداری از ۱۴ پروژه به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بخش خشکبیجار

گیلان پیام/ دکتر حمیدرضا امام پناهی در عصر پنجمین روز از هفته گرامیداشت دولت پس از حضور در گلزار شهدای خشکبیجار و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، با شرکت در مراسم بهره‌برداری تجمیعی از پروژه های اجرا شده توسط ادارات راهداری، بنیاد مسکن، توزیع برق و کمیته امداد شهرستان و همچنین طرح های اجرایی شهرداری خشکبیجار، بر ادامه حرکت پرنشاط جهادی و عملگرا در مسیر رفع کمبودها و حذف محرومیت‌ها تاکید کرد.
در ادامه فرماندار رشت افزود: پروژه هایی که طی امروز و روزهای گذشته و به صورت نمادین مورد بهره‌برداری قرار گرفته اند، تنها بخشی از طرح های قابل افتتاح بوده و سایر طرح‌ها نیز در طول هفته دولت با حضور مدیران بخش ها و مسئولین ادارات شهرستان به بهره‌برداری خواهند رسید.
فرماندار رشت در مراسم افتتاح تجمیعی سه پروژه حوزه انرژی شامل نصب ترانس، کابل خودنگهدار و تاب‌آوری جهت توسعه و تقویت شبکه برق بخش خشکبیجار که با هزینه ۷۰۷ میلیون تومانی عملیاتی شده است، اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها مشکل ضعف برق مشترکین روستاهای سرخشکی، ماشل علم و بخشی از شهر خشکبیجار رفع خواهد شد.
در ادامه دو پروژه ترمیم و روکش آسفالت راه روستایی کوریجان به نوشر و فاز دوم محور امین‌آباد به خشکبیجار جمعا به طول ۵ کیلومتر و صرف اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد و ۶۰۵ میلیون و۸۰۰ هزار تومان؛ با پیشنهاد فرماندار رشت و به پاس قدردانی از تلاش‌های دلسوزانه کسانی که تحقق برنامه های توسعه ای و محرومیت زدایی مدیون زحمات آنها بوده و کمتر در قاب تصویر جای داشته اند، به صورت همزمان و توسط یکی از کارگران زحمتکش اداره راهداری شهرستان افتتاح گردید.
همچنین با حضور نماینده عالی دولت در مرکز استان در روستای جورکویه، دو پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای جورکویه و ماشل علم که به طول ۴/۵ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۴۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تحقق پذیرفته، به صورت همزمان مورد بهره برداری قرار گرفت.
بهره برداری از ۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خشکبیجار با هزینه ۵۳۰ میلیون تومانی و همچنین کلنگ‌زنی آغاز عملیات احداث ساختمان کمیته امداد، آغاز ساخت ۱۱ واحد مسکونی مددجویان در حوزه روستایی و افتتاح چند طرح اشتغال زا؛ از دیگر پروژه‌هایی بود که با حضور فرماندار شهرستان رشت و به صورت متمرکز در بخش خشکبیجار به اجرا در آمد.
امام پناهی در ادامه حضورش در بخش خشکبیجار، سه پروژه روکش آسفالت خیابان ها و معابر بافت شهری، جایگاه جمع آوری پسماند خشک و بهره برداری از تابلوهای تبلیغاتی که مجموعاً با صرف اعتبار ۵ میلیارد تومانی و توسط شهرداری خشکبیجار به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند را افتتاح نمود.
فرماندار رشت در انتهای حضورش در بخش خشکبیجار، با حضور در منزل پاسدار شهید اسماعیل ماهرویان ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی، از خانواده این شهید گرانقدر تقدیر به عمل آورد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.