×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
اجرای ۷۹ طرح گازرسانی در استان گیلان طی یک‌سال گذشته

گیلان پیام/ عیسی جمال‌نیکویی، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این خبر، اظهار داشت: مجموع هزینه اجرای این پروژه‌ها در حوزه‌های خانگی، تجاری و صنعتی بیش از ۲۴۳ میلیارد ریال است.
وی درخصوص گازرسانی به روستاهای استان در یک سال گذشته، گفت: از ابتدای مرداد ماه ۱۴۰۰ تاکنون، ۱۴ روستای صعب العبور و کوهستانی با جمعیت یک هزار و ۵۶۶ خانوار، بهره‌مند از گاز طبیعی شده‌اند.
جمال‌نیکویی با بیان این‌که این روستاها در ۵ شهرستان آستارا، تالش، املش، رودبار و شفت قرار دارند، گفت: در همین راستا بیش از ۴۰ هزار مشترک جدید نیز طی یک سال گذشته جذب شدند که برای تحقق این مهم، حدود ۳۲۶ کیلومتر شبکه گاز اجرا و بیش از ۱۳ هزار انشعاب گاز نصب شده است.
وی با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به امر رونق تولید، گفت: در یک سال گذشته به ۶۵ واحد صنعتی و تولیدی در گیلان گازرسانی شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این‌که این طرح های صنعتی در ۱۱ شهرستان استان انجام شده، گفت: حجم جایگزینی سوخت در این طرح ها، مجموعاً بیش از ۳۴ هزار مترمکعب بر ساعت است.
جمال‌نیکویی در خاتمه، گفت: این شرکت هم اکنون به پایان عملیات توسعه ای خود نزدیک شده و به همین علت هدف مهم دیگری را در دستور کار خود قرار داده و آن اجرای پروژه های کیفی متنوع در جهت ارائه خدمات پایدار و افزایش رضایتمندی مشترکین است که ازجمله، می‌توان به طرح قرائت برخط صورتحساب گاز، سامانه مکانیزه پاسخگویی به شکایات، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز، اجرای سیستم مرکز پیام و اتفاقات متمرکز و سیستم قرائت از راه دور ایستگاه ها اشاره کرد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.