×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
مشعل گاز در ۲ روستای کوهستانی شفت روشن شد

گیلان پیام/ محمود شکورنیا معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان در مراسم افتتاح گازرسانی به ۲ روستای شفت، اظهار داشت: برای گازرسانی به روستاهای ویسرود و گیشم با جمعیت ۳۸۴ خانوار، بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال هزینه شده است.
شکورنیا با بیان اینکه با گازرسانی به این ۲ روستا در هفته دولت امسال، مجموع روستاهای شهرستان شفت به ۹۱ روستا رسیده است، گفت: هم اکنون درصد بهره مندی گاز خانوارهای روستایی شفت به ۹۷ درصد رسیده است.
معاون بهره برداری شرکت گاز گیلان در خاتمه گفت: با گازرسانی به ۴ روستای صعب العبور و کوهستانی دیگر در این شهرستان در آینده ای نزدیک، درصد برخورداری گاز روستایی شفت به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
در ادامه این برنامه مهدی نقدی فرماندار شهرستان شفت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: در حوزه گازرسانی با روی کار آمدن دولت سیزدهم، اجرای پروژه ها در روستاهای باقیمانده، سرعت بالایی گرفته است.
سرپرست فرمانداری شفت با تشکر از مدیران و کارکنان شرکت گاز بجهت گازرسانی گسترده به روستاهای این شهرستان گفت: با برخورداری این روستاها از نعمت گاز، مردم این خطه از خدمات متوازن دولت مردمی بهره مند می شوند.
در پایان این مراسم مشعل گازرسانی به ۲ روستای ویسرود و گیشم شفت به دست فرماندار این شهرستان برافروخته شد./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.