×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
شیرزاد: سرعت عمل روابط عمومی شهرداری رشت در انعکاس اخبار برف قابل تقدیر است

شهردافاطمه شیرزاد:از مردم به دلیل مشارکت های آنها در محلات در امر امداد رسانی تشکر می کنم.به گزارش گیلان پیام ،فاطمه شیرزاد سخنگوی شورای اسلامی رشت با اشاره به بارش برف که در گیلان و رشت آغاز شد اظهار داشت: اقدامات خوبی در ستاد بحران شهرداری رشت و استانداری گیلان انجام گرفت که آرامش خوبی را به شهروندان ما تقدیم کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوب و اساسی در راستای تجهیز ماشین آلات و نیروی انسانی کارآمد انجام گرفت گفت: با آمادگی مناطق پنجگانه و ۱۵ نواحی در شهر رشت کارها به درستی و سرعت پیش رفت.

شیرزاد با تاکید بر اینکه مردم عزیز شهر رشت نگرانی نداشته باشند افزود: من از همین تریبون استفاده می کنم و از مردم به دلیل مشارکت های آنها در محلات در امر امداد رسانی تشکر می کنم.

وی افزایش مشارکت مردم در امور شهری را سبب افزایش همدلی بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: من از صبح در خیابان های اصلی شهر حضور پیدا کردم و خوشبختانه تردد به خوبی انجام می شود .

سخنگوی شورای شهر رشت در ادامه با اشاره به دربی دو تیم می رشت و شهرداری رشت گفت: امروز بانوان ما حضور خوبی را در این دربی داشتند.

شیرزاد با اشاره به بازدید استاندار گیلان از ستاد مرکزی اتش نشانی رشت و ستاد مرکزی مدیریت بحران شهر افزود: استان برای بارش برف آمادگی کامل دارد و تمهیداتی که شهردار رشت با مجموعه مدیران و سایر کارکنان و پاکبانان و فضای سبز انجام داد قابل تقدیر است.

وی با اشاره به سرعت عمل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در انعکاس اخبار افزود: پرتال شهرداری رشت  در انعکاس اخبار به خوبی کار می کند و امیدوارم بتوانیم خاطره خوبی را برای شهروندان از این بارش برف رقم بزنیم.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.