×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
مهندس بلبل آبادی در جلسه شورای معاونین و مدیران دفاتر مستقل شرکت: اقدامات پیشگیرانه برای هشدارهای هواشناسی

برق

مهندس بلبل آبادی مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان گیلان مبنی بر وزش باد شدید برای روز چهارشنبه و بارش برف برای روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه آینده به کلیه واحدهای شرکت، دستور آماده باش داد. به گزارش گیلان پیام ، مهندس بلبل آبادی در جلسه ساعت ۹/۳۰ صبح مورخ ۹۵/۱۱/۲۶ گفت: با توجه به سوابق برفهای سالهای ۸۳ و۸۶  و برفهای سال ۹۵، کلیه واحدهای شرکت، اقدامات لازم و ضروری را برای جلوگیری و پیشگیری از حوادث احتمالی و نامترقبه انجام دهند.
وی در زمینه اطلاع یابی از قطعی ها گفت: باید راهکاری اندیشیده شود که هرگونه پارگی سیمها و یا سقوط و تخریب دکلها از طریق مردم، دهیاری ها و بخشداری ها سریعا شناسایی شده تا مسئولین و اکیپ عملیاتی به منظور رفع قطعی های ناخواسته اقدام عاجل انجام دهند.
مدیرعامل برق گیلان گفت: با توجه به حادثه خوزستان و ریزگردها که باعث قطعیهای برق در خوزستان شده است، لازم و ضروری است که دستگاه شستشوی مقره به حالت آماده باش قرار گیرد.
بلبل آبادی در ادامه گفت: واحدهای شرکت همه نیازمندیها، ابزارآلات، تجهیزات، خودرو ، نیروی انسانی و غیره، برای شرایط حوادث غیر مترقبه و بحران را شناسایی و هرچه سریعتر به واحد پشتیبانی اعلام تا در اسرع وقت نسبت به تهیه و تدارک آنها اقدام شود.
وی گفت: تهیه اسنوتراک و خودروهای کمک دار که بتواند در شرایط خاص به ما کمک کند، ضروری است.
بلبل آبادی در پایان این نشست گفت: شناسایی و استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی و پیمانکاران، یکی از راهکارهای لازم در پیشگیری و مقابله با حوادث غیر مترقبه و بحران می باشد که واحدها می بایست در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند./انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در «گیلان پیام» منتشر می شود.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.